SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Effie Awards 2024: 63 nagrody, bez Grand Prix. Złota dla Żabki, Łomży, Muzeum Polin

Jury 25. edycji konkursu Effie 2024 wyróżniło nominacją 29 prac, przyznało 63 nagrody w tym 34 brązy,  25 sreber i 4 złota. Najwyższe wyróżnienia otrzymały kampanie Żabki, Łomży oraz dwukrotnie Muzeum Polin. W rankingu najlepszych agencji i marketerów wygrały DDB Warszawa, Starcom i Maspex. 

Konkurs Effie Awards to najważniejsze wydarzenie branżowe nagradzające najbardziej liczące się pod względem efektywności działań firmy, zarówno klientów, jak i agencje komunikacyjne dla nich pracujące.

Ponad 200 ekspertów i ekspertek z 14 grup jurorskich oceniało projekty zgłoszone w 27 kategoriach, pracując pod przewodnictwem Ewy Szmidt, prezeski Empik. 

Jury wyróżniło nominacją 29 prac, przyznało 63 nagrody w tym 34 brązy,  25 sreber i 4 złota.

Effie Awards 2024: wyniki

Złote statuetki Effie Awards 2024 otrzymali autorzy kampanii i rozwiązań biznesowych:

Kategoria Brand Experience – Żabka. Żabu – Żabka, 180heartbeats + Jung von Matt;
     
Kategorii Long Term –  Łomża. W swoim tempie – Van Pur, Brasil, EssenceMediacom;
     
Kategoria PR & Employer Branding – Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Z dwóch stron muru – Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith;
     
Kategoria Smart Budget – Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Z dwóch stron muru - Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith.

W tegorocznej edycji konkursu nie przyznano Grand Prix. 

Rankingi agencji komunikacyjnych i firm nagrodzonych w Effie

Ranking 25-lecia konkursu Effie w Polsce:

Agencja 25-lecia – DDB Warszawa
     
Agencja Mediowa 25-lecia – Starcom
     
Firma 25-lecia – ING Bank Śląski

Ranking 2024 r.:

Agencja 2024 r. – DDB Warszawa
     
Agencja Mediowa 2024 r. – Starcom
     
Firma  2024 r. – Grupa Maspex

– To kolejny bardzo ważny krok dla SAR i środowiska marketingowego w  budowaniu dialogu i rozwijaniu partnerstwa  agencji z marketerami. Ranking ocenia ich pod kątem osiągnięć w trzech kluczowych konkursach. Im więcej zwycięstw, tym wyższa pozycja. Dzięki takiemu podejściu wyróżniamy marketerów, którzy tworzą spójne i skuteczne kampanie marketingowe, podkreślając znaczenie holistycznego podejścia do biznesu – komentuje Marcin Gaworski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Ranking najwyżej ocenianych Marketerów/Marek prezentowany na Effie liczy się do nagrody Marketing Master, jaką SAR wręczy w tym roku po raz pierwszy.

Dołącz do dyskusji: Effie Awards 2024: 63 nagrody, bez Grand Prix. Złota dla Żabki, Łomży, Muzeum Polin

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aha
63 nagrody? Dajmy od razu 1000 wszystkim największym reklamodawcom z góry i sprawa z głowy.
2 0
odpowiedź
User
jj
te nagrody;) są tyle warte ile materiał z ktorych ich wykonano;) za to poplynie morze wodki, a nowe gwiazdy bedą tokować przed mlodszymi specjalistkami ds marketingu;)
1 0
odpowiedź