SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartosz Kuckowski: z McCann Worldgroup Polska do nano

Bartosz Kuckowski objął stanowisko business development directora w agencji nano. Poprzednio pracował w McCann WorldGroup Polska.

Kuckowski jest związany z branżą reklamową od 1994 r. Ostatnio w McCann Worldgroup Polska odpowiadał za koordynację pozyskiwania nowych budżetów dla spółek McCann Erickson, MRM Worldwide, Momentum Worldwide i Weber Shandwick (więcej na ten temat). Jego największym sukcesem było zdobycie budżetu marki Lech (SABMiller).

Wcześniej pozyskiwał budżety reklamowe dla ZooM Advertising (więcej na ten temat), Looksoft, MTR Media i Media Forum.

Dołącz do dyskusji: Bartosz Kuckowski: z McCann Worldgroup Polska do nano

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl