SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Barwy szczęścia” straciły 280 tys. widzów, ale TVP2 zdecydowanym liderem rynku. 78 mln zł z reklam

Serial „Barwy szczęścia” w sezonie 2015/2016 śledziło 3,48 mln osób, o 280 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie jego emisji nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 77,60 mln zł.

fot. tvpfot. tvp

Średnia widownia „Barw szczęścia” w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 9 czerwca 2016 roku wyniosła 3,48 mln osób. Przełożyło się to na 22,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial na antenie TVP2 emitowany był od poniedziałku do czwartku (w wiosennej ramówce również i w piątki) o godz. 20.05.

Najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 15 lutego br. Przed telewizorami zgromadził on 4,26 mln oglądających.

Oglądalność trzech topowych odcinków „Barw szczęścia”

Wirtualnemedia.pl

Start

Koniec

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Data

AMR

SHR%

AMR

SHR%

15-02-2016

20:08:13

20:33:26

4 264 600

25,54%

1 322 447

20,61%

29-02-2016

20:08:29

20:33:41

4 252 609

25,92%

1 241 356

19,78%

03-11-2015

20:08:18

20:33:20

4 215 113

25,21%

1 217 683

18,89%

Widownia „Barw szczęścia” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 280 tys. osób. W okresie od 1 września 2014 roku do 11 czerwca 2015 roku serial śledziło średnio 3,76 mln widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 23,61 proc. i 17,73 proc.

TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie należało do telewizji TVN, nadającej „Uwagę!” i „Na Wspólnej”, co przełożyło się na 15,33 proc. udziału w rynku. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, „Świat według Kiepskich”, „Nasz nowy dom” i „Taniec z Gwiazdami”; 12,47 proc. udziału) i TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 10,22 proc.).

W grupie komercyjnej Dwójka była jednak trzecia. Pierwszy był TVN, a drugi - Polsat.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2 - Barwy szczęścia

3 476 824

22,47%

919 076

15,86%

TVN

2 315 430

15,33%

1 001 163

17,59%

Polsat

1 879 904

12,47%

975 564

16,38%

TVP1

1 596 193

10,22%

510 261

8,30%

Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w sezonie 2015/2016 wyniosły 77,60 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej były one wyższe - uplasowały się na poziomie 131,21 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Barwy szczęście” oglądać można w Dwójce od 2007 roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 9,15 proc.

Dołącz do dyskusji: „Barwy szczęścia” straciły 280 tys. widzów, ale TVP2 zdecydowanym liderem rynku. 78 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jenny
Jeden z najgorszych polskich seriali. Nudny, wtórny, słabo zagrany, wątki z kosmosu, a bohaterowie nijacy jak cały serial.
odpowiedź
User
MT
Powyżej wysłannik TVN.
odpowiedź
User
Prezes
A zaraz pod nim miłośnik TVPis
odpowiedź