„Bezpieczniej dla każdego” w kampanii opon Goodyear (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa opon Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. Akcję firma Goodyear Dunlop Tires Polska przygotowała wspólnie z agencją GPD Advertising i domem mediowym Universal McCann.
Kampania opon Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 przebiega pod hasłem „Bezpieczniej dla każdego użytkownika drogi”. Reklamy pokazują rodzinę podróżującą samochodem, której dzięki tym oponom udaje się uniknąć kolizji. Akcja podkreśla w ten sposób, że w Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 zastosowano technologię ActiveBraking, która w znacząco skraca drogę hamowania.
Działania reklamowe - zaplanowane do końca kwietnia - obejmują telewizję (5- i 10-sekundowe spoty w kanałach ogólnopolskich i tematycznych, spoty sponsorskie przy prognozie pogody i wiadomościach sportowych w TVN), internet oraz autoryzowane punkty dystrybucji opon Goodyear (ulotki i plakaty). Kreację i strategię kampanii przygotował dział marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska wspólnie z agencją GPD Advertising, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: „Bezpieczniej dla każdego” w kampanii opon Goodyear (wideo)