BGK wybiera agencję mediową, umowa na 4 lata
Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera w przetargu agencję mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią współpracować 4 lata.
Wybrana przez BGK agencja będzie odpowiedzialna za pośredniczenie w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego na potrzebę zamieszczenia materiałów (reklama, artykuł, spot itp.) banku.
Będzie to prasa ogólnopolska i regionalna, prasa branżowa i specjalistyczna, internet, reklama zewnętrzna, radio, telewizja.
Agencja ta zajmie się też pośredniczeniem w zakupie powierzchni reklamowych w internecie w oparciu o zakup automatyczny (tj. Meta, Google Search, Google Display Network, YouTube, Programmatic, TikTok itp.), pośrednictwem w zakupie projektów specjalnych.
Czytaj także: BGK unieważnia przetarg reklamowy
W ramach zawartej umowy świadczyć będzie również usługi w zakresie przygotowywania wycen działań reklamowych (m.in. przygotowanie media planów) zleconych przez BGK oraz usługi doradcze wyboru najefektywniejszych formatów reklam i terminów publikacji, oraz doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych działań reklamowych banku.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 4 lata. Oferty można składać do 6 maja.
W 2022 roku przetarg mediowy BGK wygrała agencja Carat (dentsu Polska).
Dołącz do dyskusji: BGK wybiera agencję mediową, umowa na 4 lata