BGŻ reklamuje pieniądze dla nowoczesnych rolników (wideo)
BGŻ rozpoczął w telewizji, radiu i prasie kampanię reklamową konta lokacyjnego AgroEskalacja. Bank promuje tą ofertę wśród rolników, podkreślając jej nowoczesność.
Startująca właśnie kampania reklamowa BGŻ pod hasłem "Zyskowne rozwiązania dla nowoczesnych rolników" promuje konto lokacyjne o nazwie AgroEskalacja. Przekaz koncentruje się na korzyściach płynących z wysokooprocentowanych oszczędności przy jednoczesnej możliwości wpłacania i wypłacania ich bez utraty odsetek.
Rozpoczęta 19 stycznia akcja prowadzona jest w telewizji (przy programach rolniczych w TVP1), radiu (PR1) i prasie branżowej ('Top Agrar', 'Farmer', 'Gazeta Sołecka', 'Nowoczesna Uprawa', 'Agro Serwis', 'Wiadomości Rolnicze').
Kreację kampanii zaplanowanej do połowy lutego przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media.
Dołącz do dyskusji: BGŻ reklamuje pieniądze dla nowoczesnych rolników (wideo)