SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Biedronka to MY. Codziennie” w kampanii Biedronki (wideo)

Sieć sklepów Biedronka (należy do Jeronimo Martins Polska) zaczęła kampanię, w której promuje się jako pracodawca. Akcja jest realizowana pod hasłem „Biedronka to MY. Codziennie”.

Spot z kampanii pokazuje codziennie życia kilkorga pracowników Biedronki - zarówno sklepów, jak i centrów dystrybucyjnych. Opowiadają, jaką rolę w ich życiu pełni ta praca.

- Jako pracodawca, czujemy wielką dumę, gdy mówią, że praca w Biedronce jest dla nich fundamentem, na którym budują poczucie spokoju i bezpieczeństwa w swoim życiu i dla swoich rodzin. Bo dobra praca to dobre życie - zapewnia Biedronka.

 

Za kreację i produkcję reklam do tej kampanii odpowiada KLN Studio Filmowe, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.

W pierwszym kwartale br. przychody sieci Biedronka wyniosły 3,4 mld euro, co oznacza wzrost o 3,9 proc. rdr. Wpływy liczone w złotych zwiększyły się o 9,2 proc. rdr, a sprzedaż porównywalna - o 6,5 proc. Na koniec marca tego roku sieć Biedronka liczyła 3 130 sklepów, o 120 więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: „Biedronka to MY. Codziennie” w kampanii Biedronki (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
klient
Ta reklama jest straszna, głos i sposób mówienia jest jak programowanie maszyn. Ktoś niszczy wizerunek firmy ogólnie z pozytywnym wizerunkiem. A puszczanie tego nagrania w sklepach to jest schiza i brak szacunku dla obecnych pracowników. Ktoś kto to zaakceptował jako reklamę powinien zostać przynajmniej przesunięty bo empatii mu brak.
odpowiedź