508 tys. widzów debiutu drugiej edycji „Big Brothera” w TVN7
Pokazany w piątek wieczorem w TVN7 pierwszy odcinek drugiego sezonu reality-show „Big Brother” oglądało średnio 508 tys. widzów.
W piątek, 13 września br. o godz. 20.00 telewizyjna Siódemka pokazała pierwszy odcinek drugiego sezonu reality-show „Big Brother”, w którym do Domu Wielkiego Brata wprowadziło się szesnastu nowych uczestników. Średnia widownia tej emisji wyniosła 508 tys. osób. Przełożyło się to na 3,73 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę nadaną na żywo piątkową „Arenę” obejrzało 2,15 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,12 mln, a w 16-59 - 1,34 mln).
Sobotni odcinek „Big Brothera” miał 261 tys. widzów, a niedzielny - 465 tys. Tym samym drugą edycję reality-show w trzech pierwszych dniach nadawania oglądało 412 tys. osób, co dało TVN7 udziały na poziomie 2,93 proc. w 4+, 5,23 proc. w 16-49 i 3,92 proc. w 16-59.
W piątek tuż po zakończeniu „Big Brother Arena” Siódemka pokazała „Big Brother+”, który śledziło 319 tys. widzów.
Z kolei nadany na żywo pierwszy odcinek „Areny” zgromadził wówczas 2,23 mln widzów.
Gospodarzami drugiego sezonu „Big Brothera” ponownie są Małgorzata Ohme i Filip Chajzer. Do tego grona dołączyła Gabi Drzewiecka, która względem poprzedniej edycji zastąpiła Agnieszkę Woźniak-Starak (zrezygnowała ona z prowadzenia reality-show po tym jak w tragicznych okolicznościach zginał jej mąż Piotr).
Jako uczestnicy w jesiennej edycji reality-show na chwile obecną występują: Wiktor Stadniczenko, Natalia Dawidowska, Karolina Włodarska, Anna Izvarina, Dawid Łojewski, Mateusz Sławiński, Aleksandra Balawender, Kamil Lemieszewski, Karolina Sztafa, Kasia Strojek, Łukasz Stawicki, Malwina Ha, Małgorzata Szmal, Martyna Lewandowska, Przemysław Karda, Sarah Poznachowski i Vasilis Tomazos.
Oprócz powyższej szesnastki mieszkańców, którzy w „Big Brotherze” pojawili się 13 września, będą dołączać kolejne osoby. Na chwilę obecną Telewizja TVN ma wyłonionych kilkunastu kandydatów gotowych do wejścia do programu. Ilu z nich ostatecznie weźmie udział w projekcie będzie zależeć od bieżącej sytuacji w Domu Wielkiego Brata.
Mieszkańcy w ramach trwającego około 3 miesięcy eksperymentu będą wykonywać zadania, podzielone na tzw. tygodnie tematyczne. Co tydzień w Domu Wielkiego Brata odbywać się będą nominacje, podczas których mieszkańcy wskażą uczestników zagrożonych odejściem z programu. Później wystartuje głosowanie widzów, bo to oni wybiorą osobę, która zakończy przygodę z reality-show.
Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 3,24 proc.
Dołącz do dyskusji: 508 tys. widzów debiutu drugiej edycji „Big Brothera” w TVN7