SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bitwa o dom” miała 1,5 mln widzów. 15,1 mln zł z reklam

Trzecia edycja „Bitwy o dom” gromadziła średnio 1,5 mln widzów, a TVN w czasie jej nadawania zajął trzecie miejsce w rynku, przegrywając z kanałami TVP, wygrał jednak z Polsatem. Wpływy z reklam wyniosły 15,1 mln zł.

jury "Bitwa o dom", fot. tvn jury

Program „Bitwa o dom” na antenie TVN pokazywany był w środy o godz. 21.30, w okresie od 5 marca do 28 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że trzecią edycję reality-show oglądało średnio 1,5 mln osób. Przełożyło się to na 10,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 13,31 proc. w grupie komercyjnej.

W analizowanym okresie najwięcej widzów przyciągnął odcinek programu pokazany 7 maja br. Oglądało go 1,85 mln widzów.

Trzy topowe odcinki „Bitwy o dom”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

07-05-2014

1 847 086

13,05%

16-04-2014

1 686 966

11,88%

28-05-2014

1 679 479

12,31%


Dla porównania, pierwsze odsłona reality-show (TVN wyemitował ją w okresie od kwietnia do czerwca ub.r.) gromadziła średnio 1,23 mln osób, co dawało TVN 13,08 proc. oraz 17,42 proc. udziału. Wówczas „Bitwa o dom” była emitowana w zupełnie innym czasie antenowym - w niedziele o godz. 10.55 (jedynie finał pokazano w prime-time; więcej na ten temat).

Z kolei drugą serię programu, emitowaną jesienią ub.r., śledziło średnio 1,65 mln widzów, co dało TVN odpowiednio 12,58 proc. oraz 15,29 proc. udziału (zobacz te dane).

TVN w czasie nadawania trzeciej edycji „Bitwy o dom” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie liderem była Jedynka, emitująca wówczas mecze piłki nożnej, debaty przedwyborcze i filmy fabularne, co dało jej 14,22 proc. udziału. Na drugiej pozycji uplasowała się Dwójka („Na sygnale” i filmy fabularne; 13,45 proc.), a czwarty był Polsat („Top Chef” i filmy; 10,22 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem również była Jedynka, a dalej uplasowały się kolejno Polsat, TVN i Dwójka.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

1 963 827

14,22%

14,07%

TVP2

1 857 673

13,45%

11,77%

TVN - Bitwa o dom

1 498 273

10,85%

13,31%

Polsat

1 411 603

10,22%

13,38%

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków trzeciej serii reality-show wyniosły 15,09 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W programie  „Bitwa o dom” 12 rodzin projektowało, remontowało i wyposażało mieszkania. Zwycięzcą show został Łukasz Durajski, który wygrał mieszkanie. Jurorami w programie byli Małgorzata Rozenek, Natalia Nguyen oraz Tomasz Pągowski, a producentem formatu - firma Golden Media Polska.

Jesienią TVN nie pokaże kolejnej edycji „Bitwy o dom”, ale możliwe, że format wróci na antenę wiosną 2015 roku (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: „Bitwa o dom” miała 1,5 mln widzów. 15,1 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Bitwa o dom... a wygrali małe mieszkanko.
0 0
odpowiedź
User
marlena
Rany! co za sztuczna Trójka, wypomadowani pozerzy fe.....
0 0
odpowiedź
User
pavv
Dzięki temu programowi poznałem pełne historie życia różnych nic mnie nie interesujących osób. Dowiedziałem się też jaką farbą należy malować ściany, jakich wkrętów używać i gdzie kupować materiały budowlane i wykończeniowe. Niestety nie dowiedziałem się praktycznie nic na temat urządzania mieszkania.
PROGRAM BEZ SENSU!!!
0 0
odpowiedź