Biuro reklamy TVP brokerem Kanału Sportowego
Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczyna współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie oraz w aplikacji mobilnej i Smart TV Kanału Sportowego.
Na stronie internetowej Kanału Sportowego znajdują się zarówno programy nadawane na żywo, jak i archiwalne produkcje. W niedalekiej przyszłości platforma będzie oferować widzom formaty specjalne i wydarzenia do których wydawca pozyska prawa sportowe. Równocześnie treści Kanału Sportowego nadal są publikowane na YouTube.
TVP i Kanał Sportowy współpracują
- Współpraca z Kanałem Sportowym jest dla nas uzupełnieniem oferty digital o unikatowe i jakościowe treści sportowe. Jako broker z dużym doświadczeniem będziemy wspierać naszego partnera w monetyzacji jego treści w środowisku multiscreen, a jednocześnie oferować reklamodawcom kompleksowy produkt sportowy. Dzięki tej współpracy umacniamy się na pozycji lidera sportowych treści wideo - mówi Adrian Wojtaszek, zastępca dyrektora ds. mediów interaktywnych w Biurze Reklamy TVP.
Kanał Sportowy udostępnił swoją aplikację mobilną w wersji na systemy iOS i Android. Wkrótce uruchomiona zostanie także aplikacja na smart TV - w wersjach na urządzenia z Android TV oraz dla telewizorów Samsung i LG.
Kanał Sportowy na YouTube od prawie trzech lat
Na YouTubie Kanał Sportowy działa od wiosny 2020 roku, jego udziałowcami i głównymi twórcami są Krzysztof Stanowski, Michał Pol, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski.
Obecnie Kanał na YouTubie ma ponad 900 tys. subskrybentów, a opublikowane na nim 2,4 tys. materiałów (głównie programów o tematyce sportowej) zanotowało łącznie ponad 420 mln odtworzeń. Od maja jego programy są dostępne w formie audio na platformie subskrypcyjnej Empik Go. Od początku sierpnia są realizowane w nowej, większej siedzibie.
W kwietniu br. w sklepach Biedronka pojawiły się szklanki z logo Kanału Sportowego. Na tyle nie spodobały się wielu klientom, że szybko je wycofano, a Krzysztof Stanowski przyznał, że przy ich przygotowywaniu popełniono szereg błędów. Od paru tygodni w Biedronce można kupić kubki z wizerunkamim Kanału Sportowego i jego głównych twórców.
Natomiast na przełomie lipca i sierpnia do sprzedaży, m.in. w hipermarketach Carrefour, trafiły zeszyty i teczki szkolne opatrzone logo Kanału Sportowego.
W ub.r. Kanał Sportowy zanotował 11,12 mln zł przychodów sprzedażowych i 1,6 mln zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Biuro reklamy TVP brokerem Kanału Sportowego