SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Blik z kampanią z okazji Black Friday

Z okazji nadchodzącego Black Friday, Blik wprowadził promocję w ramach Blik Płace Później. Informuje o niej w kampanii. 

Kampania promująca usługę pojawi się m.in. na nośnikach w warszawskim metrze oraz w kanałach digital, by zwiększyć świadomość i zainteresowanie możliwością wygodnego odroczenia płatności.

Blik Płacę Później dynamicznie zyskuje popularność wśród klientów banków, stając się istotnym elementem nowoczesnych usług finansowych. Dane pokazują, że Polacy, którzy korzystają z płatności odroczonych, przeznaczają na pojedyncze transakcje średnio ponad 300 zł, co potwierdza rosnącą atrakcyjność tej formy rozliczeń. W odpowiedzi na potrzeby rynku przygotowaliśmy specjalną ofertę w okresie Black Friday, która pozwoli na większą elastyczność finansową w dniu największych promocji – mówi Witold Litaszewski, dyrektor departamentu finansowania konsumenckiego w Bliku.

Promocja ma charakter jednorazowy i obowiązuje przez określony czas. 

Działania promocyjne obejmują zintegrowane kanały komunikacji, w tym ekranowe reklamy w warszawskim metrze oraz kampanie w przestrzeni internetowej. 

Dołącz do dyskusji: Blik z kampanią z okazji Black Friday

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl