SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bo nie grzech być kobietą” – Joanna Horodyńska reklamuje rajstopy Gatta (wideo)

Startuje telewizyjna kampania reklamowa rajstop Gatty oparta na wizerunku Joanny Horodyńskiej. Akcję przygotowały firmy Fat Baby i Starcom.

Tematem przewodnim wiosennej kampanii reklamowej marki Gatta jest kobiecość z dystansem. Spot przenosi odbiorców do odrealnionej krainy, w której w takt uwodzicielskiej muzyki dowiadują się, że nie grzech być kobietą.

Twarzą kampanii – zaplanowanej na 5 tygodni – jest modelka Joanna Horodyńska. Celem akcji jest promowanie rajstop Laura, Luna oraz Eve.


 

Kampania obejmuje przede wszystkim reklamę w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych, czemu towarzyszą działania w punktach sprzedaży i internecie. Akcję przygotowały agencja reklamowa Fat Baby (kreacja) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „Bo nie grzech być kobietą” – Joanna Horodyńska reklamuje rajstopy Gatta (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej
Można by zaśpiewać: "Być Kobietą to nie grzech! żyć - to nie grzech! Kochać.. to nie grzech!..." Pozdrawiam
0 0
odpowiedź
User
Iza
Czy ktoś wie,czyja jest muzyka z tła reklamy?
0 0
odpowiedź
User
rozsądny
czas drogie panie wskakiwać w rajstopki, bo niejeden pan ma je na nogach pod garniturem
0 0
odpowiedź