Bonduelle reklamowane po napoleońsku. Pierwsza kampania w internecie
Ruszyła pierwsza na polskim rynku internetowa kampania reklamowa warzyw Bonduelle. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Netizens Peppermint.
Rozpoczęta właśnie kampania warzyw Bonduelle reklamuje ich małe puszki. Reklamy w żartobliwy sposób nawiązują do motywów żołnierskich i postaci Napoleona. Pokazują przy tym małe puszku jako idealne porcje do wykorzystania za jednym razem oraz zwracają uwagę na ich poręczność i wygodę użytkowania oraz możliwość łączenia ze sobą różnych warzyw w jednej potrawie.
Kampania obejmuje największe portale, witryny kulinarne i serwisy społecznościowe. Zasięg akcji ma wynieść ponad 8 milionów internautów, w tym prawie 4 miliony kobiet z głównej grupy docelowej marki.
Dołącz do dyskusji: Bonduelle reklamowane po napoleońsku. Pierwsza kampania w internecie