„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych, „Twist” ostro w dół
W sierpniu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych znalazł się dwutygodnik „Bravo”. Wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Twist”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2013 roku wyniosła 169 795 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 9,02 proc.
Drugie miejsce należało do magazynu „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 11,13 proc. do poziomu 87 477 egz.
Ostatnia lokata podium przypadła, również wydawanemu przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznikowi „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 19,77 proc. do 74 441 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 21,25 proc. i wyniosła 72 973 egz.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
169 795 |
186 626 |
Fun Club |
87 477 |
98 429 |
Bravo Girl |
74 441 |
92 786 |
Twist |
72 973 |
92 662 |
W sierpniu 2013 roku w porównaniu do lipca 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 10,02 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Bravo Girl”. Z kolei jedyny spadek odnotował tutaj „Twist” - było to 5,33 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
169 795 |
157 881 |
Fun Club |
87 477 |
82 728 |
Bravo Girl |
74 441 |
67 661 |
Twist |
72 973 |
77 083 |
Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych, „Twist” ostro w dół