SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pojawiło się specjalne wydanie „Bravo”. To forma promocji festiwalu

W minionych dniach pojawiły się w mediach społecznościowych informacje o nowym numerze zamkniętego w 2017 r. magazynu „Bravo”. Po ubiegłorocznym wydaniu „Bravo” opublikowanym przez Netflix przy okazji promocji serialu „Dziewczyna i kosmonauta”, tym razem wydanie specjalne magazynu pojawiło się jako forma promocji letniej trasy koncertowej Santander Letnie Brzmienia.

Maciej Brzozowski, czyli szef PR w wydawnictwie Bauer, w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl potwierdził, że wydanie specjalne magazynu „Bravo” jest niestandardową akcją reklamową. Zostało przygotowane dla klienta Santander w związku z trasą koncertową Babie Lato. 

Specjalna edycja „Bravo” trafiła w ręce festiwalowiczów dzięki współpracy z wydawnictwem, które dostarczyło agencji Good Taste Production licencję i szablon layoutu z lat 90. i 2000. W powstanie magazynu było zaangażowane wiele artystek, organizacji i inicjatyw społecznych. - „Bravo” jest hołdem dla nastoletnich czasów i sentymentalną podróżą do chwil, gdy pierwsza miłość, wakacyjne przygody i muzyka były ważnym elementem dojrzewania - podkreśla Good Taste Production.

Organizatorzy poza bezpłatną wersją drukowaną, która jest dystrybuowana w miastach, gdzie odbywa się festiwal Santander Letnie Brzmienia (Wrocław, Katowice, Warszawa, Łódź i Poznań), udostępniają wersję online do nieodpłatnego pobrania. Aby pobrać specjalne wydanie „Bravo” wystarczy zapisać się na newsletter poprzez stronę letniebrzmienia.pl.

Jak informuje Good Taste Production , na okładce „Bravo” są dziewczyny ze składu Babie Lato, w składzie Brodka, Margaret i Rosalie, projektu specjalnego Santander Letnie Brzmienia. W środku są też muzyczne quizy, porady ekspertów, a także nieodłączny element każdego wydania „Bravo” – plakaty, horoskopy, przepis na najlepszą modę festiwalową czy porady psychologiczne opracowane przez fundację SEXEDPL oraz inicjatywę społeczną Młode Głowy.

Agnieszka Kopiewska z Good Taste Production poinformowała portal Wirtualnemedia.pl, że agencja Good Taste Production w 2022 roku już raz podjęła się próby wznowienia magazynu „Bravo” razem z wydawnictwem Bauer przy okazji koncertu Enrigue Iglesiasa w Łodzi. Wówczas nie doszło to finalizacji projektu, ale był on na zaawansowanym etapie prac – wyjaśnia przedstawicielka agencji.

Specjalne wydanie promujące seriale Netfliksa

Przypomnijmy, że w lutym 2023 roku numer specjalny „Bravo” powiązany był tematycznie z premierą serialu „Dziewczyna i kosmonauta”, którego recenzję znajdziecie tutaj. Miniserial w reżyserii Bartka Prokopowicza (wg pomysłu reżysera i Jakuba Korolczuka, autorką scenariusza jest Agata Malesińska) zaczyna się w roku 2022, kiedy dwójka pilotów F-16 bierze udział w szkoleniu do wyjątkowej misji kosmicznej. Niko (Jędrzej Hycnar) i Bogdan (Jakub Sasak) poznają Martę (Vanessa Aleksander). Przyjaciele i rywale ze szkoły w Dęblinie i z wojska walczą o uczucia tej samej dziewczyny, a równocześnie o udział w przełomowej misji.

W ramach promocji poza okładkowym pytaniem „Kogo kocha Marta?”, pojawiają się również teksty dotyczące innych seriali Netfliksa, jak „Stranger Things”, „Emily w Paryżu”, „Bridgertonowie” i „Jeszcze nigdy…”. Formuła numeru czerpała z estetyki oryginalnego czasopisma, ale skupiała się na tematyce serialowej. Numer dystrybuowany był przez platformę w ramach promocji serialu „Dziewczyna i kosmonauta”.

Pierwszy numer „Bravo” ukazał się w Polsce w październiku 1991 roku, a ostatni w grudniu 2017.

Dołącz do dyskusji: Pojawiło się specjalne wydanie „Bravo”. To forma promocji festiwalu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ctrl+c ctrl+v
kopia kopii innej kopii, inspirowanej jeszcze inną kopią. bravo!
odpowiedź