SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brazylijski śpiew i piłkarskie pomarańcze w kampanii Tymbarku (wideo)

W telewizji i prasie wystartowała kampania reklamowa soku Tymbark Classic "Matao". Akcja żartobliwie pokazuje, jak blisko ta marka związana jest z Brazylią.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa soku pomarańczowego Tymbark Classic "Matao" podkreśla, że zawarty w nim sok pochodzi z owoców sprowadzanych z Brazylii. Akcja, której celem jest powiązanie wizerunku marki z tym krajem, obejmuje 30-sekundową reklamę telewizyjną i layout prasowy.




W spocie mieszkańcy brazylijskiej miejscowości Matao śpiewają piosenkę towarzyszącą od dłuższego czasu kampaniom Tymbarku. Z kolei kreacja przeznaczona do czasopism pokazuje pomarańcze w koszulkach reprezentacji Brazylii i hasło "Wyjątkowa selekcja z Matao", żartobliwie nawiązując do piłki nożnej jako symbolu tego kraju i podkreślając wysoką jakość pochodzących stamtąd pomarańczy.

tymbark

Akcja jest od 3 marca prowadzona w TVP1, TVP2, Polsacie, TV4, TVN i TVN7 oraz w tygodnikach i miesięcznikach.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: Brazylijski śpiew i piłkarskie pomarańcze w kampanii Tymbarku (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PLAYBOY
dupa , pizda , jebajcie sie pedały skórwiałe .
0 0
odpowiedź