Brazylijski śpiew i piłkarskie pomarańcze w kampanii Tymbarku (wideo)
W telewizji i prasie wystartowała kampania reklamowa soku Tymbark Classic "Matao". Akcja żartobliwie pokazuje, jak blisko ta marka związana jest z Brazylią.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa soku pomarańczowego Tymbark Classic "Matao" podkreśla, że zawarty w nim sok pochodzi z owoców sprowadzanych z Brazylii. Akcja, której celem jest powiązanie wizerunku marki z tym krajem, obejmuje 30-sekundową reklamę telewizyjną i layout prasowy.
W spocie mieszkańcy brazylijskiej miejscowości Matao śpiewają piosenkę towarzyszącą od dłuższego czasu kampaniom Tymbarku. Z kolei kreacja przeznaczona do czasopism pokazuje pomarańcze w koszulkach reprezentacji Brazylii i hasło "Wyjątkowa selekcja z Matao", żartobliwie nawiązując do piłki nożnej jako symbolu tego kraju i podkreślając wysoką jakość pochodzących stamtąd pomarańczy.
Akcja jest od 3 marca prowadzona w TVP1, TVP2, Polsacie, TV4, TVN i TVN7 oraz w tygodnikach i miesięcznikach.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Brazylijski śpiew i piłkarskie pomarańcze w kampanii Tymbarku (wideo)