Burda przejmuje „The Radio Times”, najpopularniejszy tygodnik telewizyjny w Wielkiej Brytanii
Według nieoficjalnych informacji koncern Burda Media jest bliski przejęcia wydawnictwa Immediate Media, do którego należy najbardziej poczytny w Wielkiej Brytanii tygodnik telewizyjny „The Radio Times” oraz magazyny „Top Gear” i „Top of the Pops”.
O spodziewanym wykupie Immediate Media przez koncern Burda Media doniósł serwis Sky News.
Według zapowiedzi niemiecki koncern jest bliski sfinalizowania transakcji przejęcia wydawnictwa Immediate Media, do którego należy kilka istotnych dla rynku prasowego w Wielkiej Brytanii tytułów prasowych m.in. „The Radio Times” (najpopularniejszy tygodnik telewizyjny) oraz „Top Gear” i „Top of the Pops”.
Finansowe szczegóły przejęcia nie zostały ujawnione. Według przewidywań przejęcie Immediate Media ma umocnić pozycję niemieckiego wydawcy na rynku popularnej prasy w Wielkiej Brytanii.
Dołącz do dyskusji: Burda przejmuje „The Radio Times”, najpopularniejszy tygodnik telewizyjny w Wielkiej Brytanii