Cajmel, Little Town Shoes i Red Lipstick Monster dodają dziewczynom pewności siebie w kampanii Maybelline New York (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa marki kosmetyków Maybelline New York (należącej do L’Oréal Polska) z udziałem blogerek Cajmel, Little Town Shoes i Red Lipstick Monster oraz fotografa modowego Kuby Dąbrowskiego. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Gong i ZenithOptimedia Group.
Kampania ma zachęcać dziewczyny do spełniania swoich celów i nabierania poczucia pewności siebie. Na potrzeby akcji zrealizowano klip pokazujący, jak na ulicach polskich miast szukano wyjątkowych dziewczyn mających w sobie nowojorski styl. W eksperymencie oprócz blogerek modowych i urodowych Cajmel, Little Town Shoes i Red Lipstick Monster brał udział fotograf Kuba Dąbrowski.
Ponadto uruchomiono stronę Makeithappen.maybelline.pl przedstawiającą cały projekt i wybrane kosmetyki Maybelline New York. Trwa również konkurs, w którym można wygrać wyjazd na New York Fashion Week.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja obejmuje też reklamy w telewizji oraz internecie (m.in. reklamy display, branded content, aktywności w social media). Potrwa do przyszłego roku.
Za przygotowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Gong (należąca do Group One), a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Cajmel, Little Town Shoes i Red Lipstick Monster dodają dziewczynom pewności siebie w kampanii Maybelline New York (wideo)