Castingi do serialu internetowego promują Forda Grand C-MAX (wideo)
Podczas eventów promujących Forda Grand C-MAX odbywają się castingi do serialu internetowego, który będzie reklamował ten samochód. Za cały projekt odpowiada agencja Max Weber.
Do serialu internetowego „Polemika w fotelikach”, który będzie reklamował Forda Grand C-MAX, poszukiwane są dzieci w wieku 5-10 lat. Wybrane dzieci wystąpią w produkcji jako mali eksperci od motoryzacji oceniający ten samochód z perspektywy jego tylnych foteli.
Castingi do „Polemiki w fotelikach” odbywają się w salonach Forda podczas eventów promujących Forda Grand C-MAX. Pierwsze miały miejsce w miniony weekend w Warszawie, Gdańsku i Gliwicach, a następne zaplanowano w Chorzowie i Krakowie.
Za kreacją i produkcję serialu na zlecenie Ford Polska odpowiada agencja Max Weber należąca do Young & Rubicam Brands. Zdjęcia są planowane na drugą połowę lutego, a premiera – na początek marca. Serial będzie składał się z 10 odcinków.
Dołącz do dyskusji: Castingi do serialu internetowego promują Forda Grand C-MAX (wideo)