SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cennik reklamowy Telewizji Polskiej na czerwiec: taniej w TVP1, drożej w TVP2

W ogłoszonym przez Biuro reklamy Telewizji Polskiej cenniku reklamowym na czerwiec średnie ceny reklam są tańsze niż przed rokiem w TVP1, a droższe w TVP2. Najdroższe są, oprócz reklam przy Euro 2016, spoty przy meczu towarzyskim Polska-Litwa, serialu „M jak miłość” i transmisjach koncertów z festiwalu w Opolu.

Wydarzeniem, które zdominuje czerwcową ramówkę TVP, a tym samym cennik reklam na antenie są startujące 10 czerwca br. piłkarskie Euro 2016. Najdroższy spot przy transmisjach z turnieju kosztuje 141 tys. zł - przy meczach polskiej reprezentacji, a jeśli ta wyjdzie z grupy - ceny wzrosną do blisko 200 tys. zł za 30-sek. reklamę.

Oprócz bloków przy meczach Euro 2016 w TVP1 najwięcej kosztuje reklama przy transmisji towarzyskiego meczu Polska-Litwa, który stacja pokaże 6 czerwca br. - 65,4 tys. zł (cena netto dla 30-sek. spotu, bez rabatów). Kilka dni wcześniej, 1 czerwca, Jedynka będzie transmitować towarzyskie spotkanie polskich piłkarzy z Holendrami - za reklamę wtedy trzeba zapłacić do 65,4 tys. zł.

Nieco mniej trzeba wydać na spoty przy transmisjach koncertów z Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu, który odbędzie się od 3 do 5 czerwca – od 29 do 46 tys. zł (w ub.r. od 24,5 do 51 tys. zł). Najwyższą cenę mają reklamy przy niedzielnym koncercie „Grand Prix Publiczności - Złote Opole” - wynosi ona 46 tys. zł.

Spośród reklam nadawanych przy „Wiadomościach” najwięcej kosztują te przy ich niedzielnym wydaniu - 35,5 tys. zł (rok temu 50 tys. zł). Cena w dni powszednie wynosi od 11,4 do 35 tys. zł

Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 36,3 tys. zł w niedziele (48,5 tys. zł w czerwcu ub.r.) i do 33,2 tys. zł w dni powszednie, a przy pogodzie - 34,9 tys. zł w niedziele (46,5 tys. zł rok temu)  i do 26 tys. zł w dni robocze.

Marketerzy zainteresowani obecnością przy serialu „Ojciec Mateusz” wydadzą 28 tys. zł (24 tys. zł przed rokiem), a przy „Sprawie dla reportera” - 27 tys. zł.

W TVP2 najwięcej kosztuje tradycyjnie już reklama przy serialu „M jak miłość” -  nawet 58 tys. zł (wobec 55 tys. zł w ub.r.). Nieco tańsze są spoty przy „Barwach szczęścia” (45 tys. zł -rok temu 39 tys. zł) i przy „Na dobre i na złe” ( 44 tys. zł wobec 41,5 tys.zł w ub.r.).

Za emisję 30-sek. filmu reklamowego przy „Magazynie Expressu Reporterów” trzeba zapłacić 36 tys. zł (podczas gdy rok temu -32,7 tys. zł).

Ceny w TVP1 są kilkanaście procent niższe niż przed rokiem, co może być skutkiem spadającej w ostatnich tygodniach oglądalności tej stacji, zwłaszcza w prime-timie.

Biuro reklamy Telewizji Polskiej ze sprzedażą czasu reklamowego według cennika rusza we wtorek. W środę startuje natomiast sprzedaż oferty reklamowej przy transmisjach Euro 2016.

Dołącz do dyskusji: Cennik reklamowy Telewizji Polskiej na czerwiec: taniej w TVP1, drożej w TVP2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl