SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ceny reklam w TVN w górę. Najdrożej przy „Masterchef Junior” i „Kuchennych Rewolucjach”

W opublikowanym na kwiecień cenniku reklam w TVN ceny reklam są średnio od kilku do kilkunastu procent wyższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba tradycyjnie już zapłacić za spoty przy kulinarnych show „Masterchef Junior” i „Kuchennych Rewolucjach”.

fot. tvn fot. tvn

Cena spotu przy niedzielnym programie „Masterchef Junior” wynosi obecnie 74,5 tys. zł netto (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.). To 6,4 tys. zł więcej niż w kwietniu ub.r.

Niewiele mniej kosztuje emisja reklamy przy „Kuchennych Rewolucjach” - 66,7 tys. zł (61,2 tys. zł w ub.r.).

Równie dużo marketerzy zapłacą za obecność reklamową przy niedzielnych „Faktach” - 59,1 tys. zł (w ub.r. 54,1 tys. zł). Taniej w tym paśmie jest w dni powszednie - spot kosztuje 56,2 tys. zł (wobec 52,3 tys. zł rok wcześniej).

Z kolei reklama przy nadawanym po „Faktach” serwisie sportowym to wydatek rzędu 52,7 tys. zł w niedzielny wieczór i 47,3 tys. zł w dni robocze (rok wcześniej było to odpowiednio 45,6 i 43,2 tys. zł).

Nieco mniej wydadzą reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy prognozie pogody: 51,1 tys. zł w niedziele (w ub.r. 44,8 tys. zł) i 43,7 tys. zł od poniedziałku do piątku (w ub.r. 40 tys. zł).

Wśród programów rozrywkowych najdroższą reklamowo pozycją są „Milionerzy” - tu za reklamę trzeba zapłacić nawet 58,9 tys. zł.

Nieco mniej kosztuje spot przy show „Agent Gwiazdy” - 56,4 tys. zł (przed rokiem 45,4 tys. zł).

Za reklamę przy programie „Kuba Wojewódzki” trzeba zapłacić 43 tys. zł (w ub.r. 35,7 tys. zł), a za spot przy „Uwadze” - nawet 48,4 tys. zł (40,2 tys. zł przed rokiem).

Spośród seriali najdrożej sprzedawane są reklamy przy nowej produkcji TVN „Belle Epoque” - reklama kosztuje 52,4 tys. zł. Nieznacznie mniej trzeba wydać na spot przy „Na Wspólnej” - 50,6 tys. zł (45,9 tys. zł w ub.r.). 49,3 tys. zł kosztuje natomiast 30-sek film przy serialu „Druga szansa” (100 zł mniej niż rok temu).

Biuro Reklamy TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy TVP - ogłosiło cennik i rozpoczęło sprzedaż reklam na kwiecień br.

Dołącz do dyskusji: Ceny reklam w TVN w górę. Najdrożej przy „Masterchef Junior” i „Kuchennych Rewolucjach”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karol
A u Kurskiego reklamy coraz tańsze. Ciekawe kiedy zaczną je za darmo rozdawać bo pewnie będzie taniej zapełniać czas antenowy reklamami niż wydawać miliony na kolejne genialne formaty Kurskiego.
0 0
odpowiedź
User
ewunia
to se polaki nie wolaki pologlondajo tvn szyyt i reklamu dla jednokopytnych hhehe
0 0
odpowiedź
User
lewactwo nabija sztucznie liczniki
"Spośród seriali najdrożej sprzedawane są reklamy przy nowej produkcji TVN „Belle Epoque” - reklama kosztuje 52,4 tys. zł"-ktoś tu gra w h.ja.Serial o którym mówi się że jest totalna klapą ma najdroższe reklamy??? 100mln dla Owsiaka ,7mln odwiedzin słabego jak na KMN serialu "Ucho Prezesa".

0 0
odpowiedź