SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wpływy agencji Chapter1 wzrosły o 27 proc., 724 tys. zł zysku

W ub.r. agencja reklamowa Chapter1 osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 27,2 proc. do 4,31 mln zł oraz zysku netto z 488 do 723,7 tys. zł.

Jak podano w sprawozdaniu złożonym w KRS, wpływy agencji Chapter1 ze sprzedaży produktów zwiększyły się z 3,28 mln zł w 2018 roku do 4,1 mln zł w ub.r., a przychody ze sprzedaży towarów i materiałów - ze 104 do 207,2 tys. zł.

W ub.r. agencja kontynuowała obsługę swoich najważniejszych klientów, m.in. producentów piwa Lech Pils (jej obsługę obroniła w przetargu dwa lata temu, przygotowała dla niej kampanię „Bo jesteśmy Wielko”), do paznokci NeoNail (promowanych z udziałem znanych osób) i kosmetyków dziecięcych Bambino (były reklamowane pod hasłem „Podróże z wyobraźnią”). Ponadto agencja zrealizowała na zlecenie władz Poznania akcję społeczną „Wystawa nowych narzędzi tortur” dotyczącą mowy nienawiści.

Firma poniosła w ub.r. 3,75 mln zł kosztów operacyjnych, o 23,5 proc. więcej niż rok wcześniej (2,89 mln zł). Wydatki na usługi obce wzrosły z 1,95 do 2,5 mln zł, na zużycie materiałów i energii - ze 187,6 do 281,7 tys. zł, na amortyzację - z 21 do 38,7 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 24,4 do 37,5 tys. zł. Natomiast nakłady na wynagrodzenia zmalały z 651,3 do 609,9 tys. zł.

W efekcie mocno poprawiła się rentowność agencji. Zysk sprzedażowy poszedł w górę z 495,2 do 738,2 tys. zł, zysk operacyjny - z 491,3 do 750,6 tys. zł, a zysk netto - z 488 do 723,7 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Wpływy agencji Chapter1 wzrosły o 27 proc., 724 tys. zł zysku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl