SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ogilvy&Mather przygotuje nową strategię komunikacji marki Hit

Agencja reklamowa Ogilvy&Mather rozpoczyna obsługę marki ciastek Hit (produkowanych przez Bahlsen Polska). Przygotuje nową platformę komunikacji tego brandu.

Agencja Ogilvy&Mather wygrała przetarg firmy Bahlsen Polska na opracowanie nowej platformy komunikacji marki ciastek Hit. Firmy nie podają, ile i które inne agencje brały udział w przetargu. Nie podają również, na czym będą polegać zmiany w strategii komunikacji tej marki i kiedy ruszą działania reklamowe przygotowane w oparciu o nową strategię.

Dotychczas, przez wiele lat ciastka Hit reklamowane były w połączeniu z motywami imprezy i dobrej zabawy. W kampanii realizowanej dwa lata temu „robiły imprezę”, z kolei rok wcześniej bohaterem ich reklam był łoś, który „mógł powodować imprezy”. Dwa lata temu za realizację kampanii marki Hit dla Bahlsena odpowiadała agencja Brainbox.

Marka Hit to już drugi brand z portfolio Bahlsen Polska obsługiwany przez agencję Ogilvy&Mather. W ub.r., również w wyniku przetargu, agencja rozpoczęła obsługę strategiczną marki Krakuski.

Dołącz do dyskusji: Ogilvy&Mather przygotuje nową strategię komunikacji marki Hit

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl