SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nogańska, Oleksiuk, Mucha i Sosnowski w zespole Circlewise

Do zespołu warszawskiego biura Circlewise dołączyły dwie nowe osoby - Zuzanna Nogańska i Katarzyna Oleksiuk. Równolegle do międzynarodowych struktur firmy dołączyła też dwójka key account managerów, którzy wcześniej pracowali w agencji AdHydra (przejętej pod koniec ubiegłego roku przez Circlewise) - Marlena Mucha i Mateusz Sosnowski.

od Lewej: Zuzanna Nogańska, Mateusz Sosnowski, Marlena Muchaod Lewej: Zuzanna Nogańska, Mateusz Sosnowski, Marlena Mucha

Marlena Mucha z marketingiem internetowym związana jest od 10 lat. Swoje zainteresowania zawodowe skupiała przede wszystkim na marketingu efektywnościowym. Doświadczenie zdobywała współtworząc strategie performance’owe i realizując kampanie sprzedażowe dla podmiotów z branży finansowej,  takich jak np.:  Getin Bank czy Kasy Stefczyka, oraz budując i rozwijając  programy partnerskie dla takich marek jak Tchibo, 5-10-15 czy Endo. W Circlewise jako senior account manager odpowiadać będzie za kompleksowe działania performance dla takich marek jak: Porówneo, Rikoland, Pako Lorente oraz rozwój programu partnerskiego sklepu home&you.

Mateusz Sosnowski ma 5-letnie doświadczenie na rynku digital. Swoje analityczne i e-marketingowe kompetencje rozwijał prowadząc zarówno programy partnerskie dla takich marek jak: 4F, Wojas, Top Secret, Intersport (pracując wtedy dla firmy TradeTracker), jak i efektywnościowe kampanie mobilne, generujące jakościowe instalacje aplikacji, m.in. dla Pracuj.pl i Delikatesy Centrum (pracując dla Adhydra). W Circlewise jako senior performance account manager odpowiadać będzie m.in. za wdrażanie nowych rozwiązań technologiczno-mediowych zwiększających skalę sprzedaży w programach partnerskich dla klientów firmy.

Katarzyna Oleksiuk na stanowisku junior data analyst będzie wspierać międzynarodowy zespół analityków i programistów Circlewise w zakresie rozwoju biznesowych rozwiązań firmy. Odpowiadając za przygotowywania cyklicznych raportów dla kluczowych wskaźników (KPIs) dla klientów Circlewise, będzie bezpośrednio uczestniczyć  w optymalizacji i rozwoju istniejących procesów usprawniających prowadzone działania marketingowe. Doświadczenie zdobywała pracując w domu mediowym MediaCom Warszawa, na stanowisku media assistant, gdzie uczestniczyła w procesie tworzenia strategii komunikacji marketingowej, planowaniu i zakupie mediów offline oraz koordynowaniu kampanii OOH.

Zuzanna Nogańska, dołączyła jako junior account manager do zespołu odpowiadającego za działania performance dla takich marek jak  m.in. DUKA, Etam i Miloo Home; będzie  zajmować  się także obsługą programów partnerskich globalnych klientów Circlewise z branży finansowej. Bezpośrednio przed dołączeniem do Circlewise pracowała w firmie Conquest Consulting oraz przez rok pełniła rolę ambasadora marki Citi na SGH, którego jest absolwentką na kierunku Globalny Biznes, Finanse i Zarządzanie.

- Od momentu przejęcia AdHydry w Polsce jesienią 2020 r. zapowiadaliśmy, że warszawskie biuro stanie się swego rodzaju hubem dla rozwoju firmy na kolejne nowe rynki europejskie i w związku z tym czeka je dynamiczny rozwój. Na początku roku miał miejsce ważny dla nas tranfser - dołączyła do nas Justyna Spytek, jako client success director, a teraz mamy kolejne wzmocnienia zespołu. Mogę jednocześnie zapewnić, że na pewno będzie ich w tym roku więcej – komentuje Mathias Hell, CEO Circlewise.

Dołącz do dyskusji: Nogańska, Oleksiuk, Mucha i Sosnowski w zespole Circlewise

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl