Citi Handlowy reklamuje wygodne SMS-y (wideo)
Pod hasłem "Wygodne rozwiązania każdego dnia" Citi Handlowy prowadzi telewizyjną kampanię reklamową usług udostępnianych klientom przez SMS-owo i telefoniecznie. Spotom telewizyjnym towarzyszą reklamy w internecie i outdoorze.
W kampanii pod hasłem "Wygodne rozwiązania każdego dnia" Citi Handlowy reklamuje usługi udostępnione klientom SMS-owo, takie jak zwiększenie limitu na karcie kredytowej, otrzymywanie powiadomień o jej zadłużeniu, saldzie i operacjach na koncie oraz lokalizowanie oddziałów i bankomatów. W emitowanym od 10 października spocie w zabawny sposób promowana jest ta pierwsza funkcjonalność przez ukazanie sytuacji ojca, którego w supermarkecie zaskakują kosztowne zachcianki synów i SMS-owo zwiększa swój limit na koncie.
W innej reklamie telewizyjnej, emitowanej podobnie jak pierwsza we wszystkich stacjach ogólnopolskich i wybranych kanałach tematycznych, Citi Handlowy podkreśla dostępność tych usług przez 24 godziny na dobę, prezentując mężczyznę, który budzi sąsiada wysyłaniem w nocy SMS-ów do swojego banku. Z kolei billboardy reklamują działającą również non stop infolinię Citi Handlowego szczególnie przydatną dla osób przebywających w miejscach położonych w innej strefie czasowej.
W nowych reklamach chcemy zwrócić uwagę na usługi Citi Handlowy, które ułatwiają klientom życie i sprawiają, że korzystanie z bankowości jest wyjątkowo wygodne i szybkie - przekonuje Iwona Jaworska, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu w banku.
Akcja będzie prowadzona do połowy listopada.
Kreację kampanii obejmującej oprócz telewizji i outdooru internet przygotowała agencja Publicis United, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge. Akcja będzie prowadzona do połowy listopada.
Dołącz do dyskusji: Citi Handlowy reklamuje wygodne SMS-y (wideo)