Clear Channel bez dyrektora marketingu
Z końcem lipca Anna Nowakowska odchodzi ze stanowiska dyrektoramarketingu Clear Channel Poland. Do czasu zatrudnienia nowej osoby,operacyjne zarządzanie Działem Marketingu przejmie AgnieszkaZawistowska, dyrektor ds. rozwoju biznesu.
- Po 12 latach pracy w branży outdoorowej przyszedł czas napodjęcie nowych wyzwań. Praca na stanowisku Dyrektora Marketingu wglobalnym koncernie to prawdziwa szkoła biznesu. Dlatego, bazującna wiedzy i doświadczeniu zdobytym zwłaszcza przez ostatnie 8 lat,podjęłam decyzję o rozpoczęciu działalności na własny rachunek -mówi Anna Nowakowska.
Anna Nowakowska piastowała stanowisko Dyrektora Marketingu ClearChannel Poland (CCP) od stycznia 2003 r. Wcześniej była zatrudnionajako Marketing Manager w firmie Plakanda International Poland, a od1999 r. po przejęciu firmy przez międzynarodowy koncern ClearChannel Communication, pełniła także tą funkcję w strukturachpolskiego oddziału koncernu.
Nowakowska ma dalej współpracować z CCP w zakresie komunikacjimarketingowej i public relations. W tej sprawie podpisano listintencyjny, a szczegółowy zakres współpracy zostanie określony napoczątku sierpnia. Anna Nowakowska pozostanie także członkiem RadyNadzorczej PBO.
- Funkcjonujemy w bardzo konkurencyjnym środowisku, w branżyreklamowej, która jest niezwykle wymagająca jeśli chodzi okomunikację. Projekty rozwojowe, nad którymi obecnie pracujemy będąwymagały silnej oprawy i intensywnej, skutecznej komunikacji. Dotego zdania potrzebujemy specjalistów na najwyższym poziomie. AniaNowakowska nie tylko doskonale zna branżę, ale przede wszystkim jakżaden inny zewnętrzny konsultant zna specyfikę , potencjał firmy igwarantuje kontynuację uruchomionych już projektów. Dlategozdecydowaliśmy o powierzeniu jej kompleksowej obsługi Clear Channelw zakresie komunikacji - komentuje Kalina Janicka, Prezes ZarząduClear Channel Poland.
Do czasu zatrudnienia nowej osoby, operacyjne zarządzanieDziałem Marketingu przejmie Agnieszka Zawistowska, dyrektor ds.rozwoju biznesu.
Zawistowska zanim dołączyła do Clear Channel była przez 4 lataDyrektorem Marketingu w Ruch SA, a w latach 1997 - 2002 pracowała wbranży reklamy zewnętrznej - początkowo w dziale sprzedaży PlakandaInternational Poland a następnie w firmie Videowall jako DyrektorSprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel bez dyrektora marketingu