SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CNN International angażuje widzów za pomocą "drugiego ekranu"

CNN International we współpracy z firmą Squawka wprowadza technologię "drugiego ekranu" do swojego nowego programu poświęconego piłce nożnej pt. "CNN Football Club".

Wykorzystanie "drugiego ekranu" ma pozwolić widzom na uczestniczenie online w telewizyjnej debacie, przeglądanie i operowanie danymi oraz statystykami związanymi z rozgrywkami Ligi Mistrzów, drużynami i ich zawodnikami, a także dzielenie się komentarzami poprzez media społecznościowe takie jak Facebook, Twitter czy blogi.

Udostępniona we współpracy z londyńskim start-upem Squawka funkcja ma dać internautom szansę na komentowanie i rozmowę o meczach Ligi Mistrzów w sposób odzwierciedlający debatę odbywającą się w studio programu "CNN Football Club". Squawka jest również odpowiedzialna za stworzenie aplikacji na ekran dotykowy, który pozwala prowadzącemu program (Pedro Pinto) i jego gościom używać w trakcie programu statystyk do analizy i komentowania rozgrywek.

Program  "CNN Football Club" jest emitowany w CNN International w formie półgodzinnej debaty w każdy czwartek o godz. 18:00.

Dołącz do dyskusji: CNN International angażuje widzów za pomocą "drugiego ekranu"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl