Andy Warhol, Edvard Munch, Vincent van Gogh - obrazy słynnych malarzy w kampanii Coca-Coli
Coca-Cola rozpoczęła nową globalną kampanię "Masterpiece" ("Arcydzieło"), w której wykorzystuje klasyczną i współczesną sztukę do promocji własnej marki. Działania są najnowszą odsłoną globalnej platformy brandu "Real Magic".
Głównym elementem kampanii jest prawie dwuminutowy film, którego akcja rozgrywa się w muzeum sztuki, gdzie studenci szkicują wiszące obrazy, w tym słynna grafika Andy'ego Warhola z Coca-Colą z 1962 roku.
Monotonię przerwa ożywająca butelka Coca-Coli, która zaczyna podróżować od obrazu do obrazu, przez klasyczne i współczesne płótna, aż do rąk studenta sztuki, potrzebującego twórczej inspiracji. W kampanii widoczne są takie działa sztuki jak "Rozbicie statku" JMW Turnera, "Krzyk" Muncha (zmieniona wersja), "Sypialnia w Arles" Van Gogha, "Dziewczyna z perłą" Vermeera. Ponadto w kampanii wykorzystane zostają prace wschodzących twórców z Afryki, Indii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.
Dodatkowo marka uruchomiła galerię internetową, w której konsumenci mogą obejrzeć powyższy film i zapoznać się z kilkunastoma dziełami sztuki, które zostały w nim wyróżnione lub przedstawione. Użytkownicy mogą również obejrzeć wywiady z pięcioma początkującymi twórcami, których prace zostały uwzględnione w klipie.
Kampania obejmuje również cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie, billboardy 3D oraz galerię internetową prezentującą młodych twórców. Jest częścią globalnej platformy komunikacyjnej "Real Magic".
Kampania rusza w tym miesiącu w Ameryce Łacińskiej, następnie w Azji, jeszcze w tym roku obejmie inne rynki.
Dołącz do dyskusji: Andy Warhol, Edvard Munch, Vincent van Gogh - obrazy słynnych malarzy w kampanii Coca-Coli