Coca-Cola wprowadza napój Cappy Lemon&Nada
Firmy z System Coca-Cola wprowadzają na polski rynek napój CappyLemon&Nada. Marka będzie dostępna w białych opakowaniach oprostym designie.
Udostępniany właśnie w sprzedaży Cappy Lemon&Nada tocytrynowy napój mający orzeźwiać i gasić pragnienie. Designopakowań produktu opiera się wizerunku cytryny i rysunkowej postacitworzących zabawną całość na białym tle. Napój można kupić wlitrowym kartonie lub butelce 0,33 l. - Nasza marka jest skierowanado osób, które z dystansem podchodzą do życia oraz lubią delektowaćsię chwilami zabawy i relaksu - opisuje Sebastian Wężyk, kierownikCappy w Coca-Cola Poland Services.
Launchowi Cappy Lemon&Nada towarzyszy kampania reklamowa podhasłem "Im prościej tym lepiej", której kreację przygotowałaagencja Lowe GGK, koncepcję działań on-line przygotowała agencja K2Internet, zakupem i planowaniem mediów odpowiedzialny jest dommediowy Starcom, natomiast działania public relations prowadziagencja Edelman Polska.
System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola PolandServices Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola PolandServices to spółka-córka The Coca-Cola Company. Coca- Cola HBCPolska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej podwzględem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-ColaCompany, docierającym do ponad 500 milionów konsumentów. Wśródmarek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola,Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift,Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, napój hypotonicznyPowerade Aqua Plus, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, naturalnawoda źródlana Kropla Beskidu i wody mineralne Multivita, Vita,napój energetyczny Burn, herbaty mrożone Nestea oraz kawy gotowe dospożycia Illy.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola wprowadza napój Cappy Lemon&Nada