SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Codemedia zareklamuje Comperia.pl w telewizji

Dom mediowy Codemedia wygrał konkurs ofert na obsługę reklamową porównywarki finansowej Comperia.pl. W lutym zacznie się pierwsza kampania tego serwisu prowadzona w telewizji.

Współpraca Codemedia z Comperia.pl obejmuje kreację i produkcję reklam, opracowanie strategii mediowej oraz bieżące planowanie i zakup mediów. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Codemedia będzie odpowiadać za pierwszą w historii Comperia.pl telewizyjną kampanię reklamową, która zacznie się w lutym i potrwa kilka miesięcy. Celem reklam będzie wzrost ruchu w serwisie i sprzedaży oferowanych w nim produktów oraz zwiększenie jego rozpoznawalności. Spoty będą emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

- Wybraliśmy ofertę Codemedia ze względu na bardzo duże doświadczenie tej firmy w obszarze kampanii telewizyjnych, a przede wszystkim na jej filozofię dotyczącą działań marketingowych w mediach w ogóle, a w szczególności właśnie w tak trudnym medium, jakim jest telewizja - komentuje Adam Urbanowski, dyrektor marketingu Comperia.pl.

W listopadzie ub.r. Comperia.pl miała 111 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Codemedia zareklamuje Comperia.pl w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl