Colgate i PTS 10. raz promują higienę jamy ustnej
Właśnie rozpoczyna się 10. edycja Programu Totalnej Ochrony Jamy Ustnej prowadzonego przez Colgate i Polskie Towarzystwo Stomatologiczne. Akcję wspiera kampania reklamowa, loteria konsumencka i działania PR.
Celem działań prowadzonych pod hasłem "Nasz wspólny cel to '0' problemów ze zdrowiem jamy ustnej" jest popularyzacja zasad prawidłowego dbania o zęby i dziąsła oraz upowszechnianie profilaktyki stomatologicznej. W ramach akcji od połowy sierpnia do końca września w 3,5 tys. gabinetów realizowane będą bezpłatne przeglądy dentystyczne. Poza tym po raz pierwszy 25 miejscowości w całej Polsce odwiedzi mobilny gabinet stomatologiczny.
Organizowany przez Colgate i Polskie Towarzystwo Stomatologiczne Program Totalnej Ochrony Jamy Ustnej wspierają kampania reklamowa prowadzona w czasie jego trwania w telewizji, prasie, internecie i radiu oraz działania PR. Ponadto do udziału w akcji zachęca loteria konsumencka, w której można wygrać bon na opiekę stomatologiczną.
Dołącz do dyskusji: Colgate i PTS 10. raz promują higienę jamy ustnej