comScore: rekordowe dane z rynku wideo online
Amerykańscy internauci obejrzeli w lipcu bieżącego roku rekordowąliczbę 21,37 miliarda klipów wideo online.
Z danych firmy badawczej comScore wynika, że rekordowa byłatakże liczba użytkowników zza oceanu oglądających filmiki wideo wsieci - 158,4 miliona.
Zdecydowanie najwięcej klipów (8,95 miliarda) zostałoobejrzanych na stronach należących do Google, z czego ponad 99proc. stanowiły materiały w serwisie YouTube. Za Google znalazłysię strony należące do: Viacom Digital (812,3 miliona obejrzanychklipów), Microsoftu (630,6 mln), Fox Interactive Media (558,5 mln),Hulu (457 mln), Turner Network (390,8 mln), Yahoo! (374,7 mln),Disney Online (169,8 mln), CBS Interactive (150,2 mln) oraz ABCTelevision (137,8 mln).
Google było również zdecydowanym liderem jeśli chodzi o liczbęunikalnych użytkowników zza oceanu (rekordowe 120,9 miliona)odwiedzających w lipcu serwisy wideo. Następne pod tym względembyły: Microsoft (64,5 mln), Fox Interactive Media (51,8 mln),Yahoo! (47,4 mln), Viacom Digital (42,4 mln), Hulu (38,1 mln),Turner Network (35,7 mln), CBS Interactive (30,7 mln), AOL LLC(24,2 mln) oraz Facebook.com (20,5 mln).
Z danych comScore wynika również, że każdy ze wspomnianych 158,4miliona amerykańskich internautów oglądających w lipcu materiaływideo w sieci, stanowiących 81 proc. tamtejszej populacji online,przeznaczył średnio 500 minut na oglądanie klipów. Statystycznyużytkownik obejrzał 135 filmików, a każdy z nich trwał średnio 3,7minuty.
Dołącz do dyskusji: comScore: rekordowe dane z rynku wideo online