Credit Agricole reklamuje kredyt gotówkowy „z gwarancją stałej raty”
W nowej kampanii Credit Agricole Bank Polska z udziałem Dawida Podsiadło reklamowany jest kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem.
Reklamy z kampanii podkreślają, że nie wiadomo, ile w najbliższym okresie będzie wynosić inflacja, co ma wpływ na raty kredytów ze zmiennym oprocentowaniem. Pracownica Credit Agricole Bank Polska podkreśla, że przy oferowanym przez bank kredycie gotówkowym raty mają stałą wartość, w spocie w tle słuchać fragment piosenki Dawida Podsiadło, który od kilku lat występuje w reklamach Credit Agricole.
Reklamowany kredyt można wziąć w kwocie maksymalnie 20 mln zł, a spłatę rozłożyć na maksymalnie 60 miesięcznych rat. W ramach promocji zaplanowanej do końca czerwca prowizja jest zerowa, a rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 9,39 proc.
Poprzednia duża kampania Credit Agricole Bank Polska, rozpoczęta pod koniec stycznia br., podkreślała proekologiczne działania banku i promowała Konto dla Ciebie.
Za kreację reklam Credit Agricole odpowiada agencja Just, za planowanie i zakup mediów - Zenith Media, a za działania w internecie - agencje Cube Group i Performance.
Dołącz do dyskusji: Credit Agricole reklamuje kredyt gotówkowy „z gwarancją stałej raty”