Crossmediowa oferta IDMnet i 'Super Expressu'
Rozbudowa działu regionalnej sprzedaży bezpośredniej, pakiety tworzone wraz z dużymi partnerami i oferta crossmediowa z "Super Expressem" - to niektóre ze sposobów IDMnet na walkę z kryzysem.
- My jako firma IDMnet tego kryzysu nie odczuwamy i cały czas
notujemy dwucyfrowe wzrosty rok do roku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl
Piotr Wrotek, dyrektor działu projektów specjalnych
Internetowego Domu Mediowego Net. Choć jak twierdzi, także
w IDMnet wzrosty nie są tak duże jak zakładały ubiegłoroczne
prognozy. Zwraca uwagę, że firma, aby utrzymać wzrosty cały czas
poszukuje nowych rozwiązań, głównie w zakresie efektywności
prowadzonych kampanii.
- Tego oczekują od nas reklamodawcy. Chodzi o efekt mierzony w
bardzo różny sposób, ale prowadzący przede wszystkim do wzrostu
sprzedaży - tłumaczy Wrotek. Dodaje, że generowanie jedynie zasięgu
to w obecnej sytuacji za mało. - To co się sprawdza w optymalizacji
kampanii i jest przez naszą sieć wykorzystywane to targetowanie
behawioralne oraz retargeting - dodaje.
IDMnet w swoich działaniach wychodzi również poza
internet i od czerwca wprowadza na rynek ofertę crossmediową, którą
uruchamia razem z "Super Expressem".
- Stawiamy także na sieć sprzedaży regionalnej i rozbudowę działu
sprzedaży bezpośredniej. Przestajemy się opierać wyłącznie na
klientach agencyjnych - tłumaczy Piotr Wrotek.
Nie ukrywa, że gdyby nie fakt, iż IDMnet stale poszukuje nowych
rozwiązań i aktywnie przeciwdziała kryzysowi, to spółka odczułaby
dużo bardziej boleśnie skutki spowolnienia gospodarczego. Zauważa,
jednak że niektóre budżety przeznaczone na internet są przenoszone
do stosunkowo taniej w tej chwili telewizji.
Dołącz do dyskusji: Crossmediowa oferta IDMnet i 'Super Expressu'