SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyber Marian w parodii „wielkiego mixu YouTube’a” promuje drugą edycję kampanii społecznej „łap za jaja”

Wystartowała druga edycja akcji „łap jaja”, zachęcająca mężczyzn do samobadania jąder. Za przygotowanie akcji - w której bierze udział m.in. youtuber Cyber Marian - odpowiedzialne są Melting Pot Brand Consultants i agencja Twin.

Kampania „Łap jaja” skierowana jest do mężczyzn w wieku 20-40 lat i zachęca do regularnych badań jąder, które pozwalają wykryć niepokojące zmiany nowotworowe we wczesnym etapie.

Inicjatorem akcji jest Wojciech Walczak, twórca bloga ZłapRakaZaJaja.pl, który w przeszłości wygrał walkę z nowotworem jąder.

Akcja bazuje na prześmiewczym podejściu do tematu, udziale znanych twórców internetowych oraz guerrilla marketingu. W internecie kampania promowana jest hasztagami #łapjaja #jaja2017.

- Robimy to po raz drugi bo to ważne i fajne. Wyniki zeszłorocznej kampanii były świetne. Udało nam się zbudować rozpoznawalność wśród internautów na poziomie 16% (świadomość wspomagana według – IRCenter), dlatego w tym roku skupiliśmy się bardziej na instrukcji badania jąder, a nie samym zagadnieniu nowotworu. Stąd pomysł na konstrukcję filmu Cyber Mariana czy działania guerilla, które przeprowadzimy między innymi na siłowniach i w marketach budowlanych - komentuje Mateusz Felsmann, creative director agencji Twin.

Tegoroczną edycję inicjuje youtuber Cyber Marian (brał także udział w pierwszej edycji). Jego film promujący nawiązuje do konwencji popularnego w latach dwutysięcznych formatu „wielkiego mixu YouTube’a” - kompilacji kilkunastu popularnych w internecie klipów.

W akcję „łap jaja” zaangażują się także: Maciej Dąbrowski (Człowiek Warga),  twórcy z kanału 5 sposobów na, ŚmiechawaTV, Chwytak, Czokleda i Kabaret Czwarta Fala.

Za koncept kampanii odpowiedzialne są Melting Pot Brand Consultants i agencja Twin.
 
W zeszłym roku w kampanię zaangażowali się twórcy internetowi i digital influencerzy, m.in., Śmiechawa.TV, Cyber Marian, 5 sposobów na, Yuri Drabent.

Pierwsza edycja kampanii „łap jaja” została nagrodzona na Mixx Awards 2016 dwoma brązowymi statuetkami, w kategoriach Public Service and non-profit campaign oraz Online Marketing with Influencer. Podczas Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2016 zdobyła brąz w kategorii Charity/non-profit PR.

Dołącz do dyskusji: Cyber Marian w parodii „wielkiego mixu YouTube’a” promuje drugą edycję kampanii społecznej „łap za jaja”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Twoje imi
Ściema i promocja agencji. Według danych nfz, rak jąder zabija w Polsce mniej osób niż powikłania pogrypowe lub przejedzenie (!). A jeszcze w tej grupie wiekowej. .. Nowotwory jąder sa, owszem, wstydliwe, ale bardzo łatwo je zauważyć. Moszna jest bardzo nadwrażliwa na dotyk (nie da się nosić majtek!), na jądrach występują bolesne zgrubienia.

Agencja odświeża rzekomych influencerów (żadnego nawet nie znam! ), bo kasa się kończy. I jeszcze się podpinają pod Gru i Minionki ta postacią z obrazka. Denne dno. A później my to musimy ludziom tłumaczyć w gabinetach, bo nawet dziewczęta nastolatki wykrywają u siebie nowotwór niezstąpionych jąder. Szkoda
0 0
odpowiedź
User
Maria Awaria
"Twoje imi" wstydź się komentarza swojego powyżej. Facet wygrał walkę za rakiem, promuje postawę prewencji, regularnego badania jąder a ty wyskakujesz z takimi marnymi argumentami. Facet robi drobną dobrą robotę za zero kasy, poświęca swój aby uratować choć jednego chłopa. Wstydź się na prawdę. Rozumiem sensowną, konstruktywną krytykę...ale próba dewaluacji roboty dla dobra, nie dla kasy producenta, ale dla dobra - jest z twojej strony żałosna..."polaczkowa".
0 0
odpowiedź