Były rzecznik Wisły Kraków zakłada własną agencję marketingu sportowego
Damian Juszczyk, w przeszłości rzecznik prasowy Wisły Kraków, od lutego startuje z własną agencją Sportsman Agency, która ma specjalizować się w marketingu i komunikacji marek sportowych.
Sportsman Agency oferuje m.in. przygotowywanie strategii komunikacyjno-marketingowych, prowadzenie social mediów, koordynowanie influencer marketingu, copywriting, działania public relations czy szkolenia medialne i z mediów społecznościowych.
Założyciel i dyrektor agencji Damian Juszczyk pracował ostatnio jako marketing manager globalnej giełdy kryptowalut CoinCasso.
- Nadszedł moment, w którym to, czego nauczyli mnie inni, jestem w stanie z pełną świadomością wykorzystywać dla podmiotów i osób, które potrzebują wsparcia komunikacyjnego i marketingowego. Moje serce bije w sportowym rytmie, ale doświadczenia z branż takich, jak maszyny, kryptowaluty czy IT sprawiają, że jestem gotowy na wszelkie wyzwania - deklaruje Damian Juszczyk.
Agencja współpracuje już z klubem futbolu amerykańskiego Wieliczka Dragons.
W latach 2016-2017 Juszczyk był rzecznikiem prasowym Wisły Kraków. Doświadczenie zawodowe gromadził w działach komunikacji i PR w Odrze Opole (piłka nożna), Aluronie Virtu Warcie Zawiercie (siatkówka) i MKS-ie Dąbrowa Górnicza (koszykówka).
Był także PR-owcem w agencji Węc PR oraz marketing managerem w Try Codnet. Karierę zaczynał w dziennikarstwie, m.in. w Telewizji Polskiej i „Przeglądzie Sportowym”, „Dzienniku Polskim”, „Super Expressie”. Ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Dołącz do dyskusji: Były rzecznik Wisły Kraków zakłada własną agencję marketingu sportowego