Dariusz Zieliński dyrektorem wydawniczym segmentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska
Dariusz Zieliński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego segmentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio pracował w firmie indaHash.
Zieliński będzie odpowiedzialny za wszystkie serwisy sportowe Ringier Axel Springer Polska m.in. Onet Sport, „Przegląd Sportowy” oraz serwis przegladsportowy.pl.
Dariusz Zieliński był już poprzednio - w latach 2013-2017 - związany z Ringier Axel Springer Polska - wtedy pełnił funkcję dyrektora zarządzającego „Newsweek Polska” i odpowiadał za rozwój marki we wszystkich kanałach sprzedaży.
Ostatnio w indaHash
Zielinski ostatnio pełnił funkcję głównego dyrektora operacyjnego w firmie indaHash, gdzie był odpowiedzialny za działania spółki na wszystkich rynkach, koordynację lokalnych i międzynarodowych zespołów oraz realizację strategii sprzedaży.
Wcześniej zasiadał na stanowisku dyrektora strategii i rozwoju new business w wydawnictwie G+J Polska (w połowie 2013 roku zostało kupione przez Burda International Polska). W swojej karierze pracował również w Marquard Media Polska i Ciszewski Public Relations.
W czerwcu 2017 roku Michał Pol objął w Grupie Onet-RAS Polska funkcję dyrektora programowego, zarządzającego pionem sportowym. Jednocześnie na stanowisku redaktora naczelnego „Przeglądu Sportowego” zastąpił go wtedy Przemysław Rudzki. Michał Pol pozostaje dyrektorem programowym segmentu sportowego.
Spada sprzedaż „Przeglądu Sportowego”
W ciągu ostatnich 10 lat sprzedaż „Przeglądu Sportowego”, tak samo jak innych dzienników drukowanych, mocno zmalała - ze średnio 64,3 tys. egz. w 2008 roku do 23,8 tys. egz. w pierwszych trzech kwartałach 2018 r.
Według badania Gemius/PBI w listopadzie 2018 r. serwis internetowy „Przeglądu Sportowego” zanotował 2,39 mln realnych użytkowników i 17,59 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Dariusz Zieliński dyrektorem wydawniczym segmentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska