SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Delikatesy Centrum rzucają rękawicę Lidlowi i Biedronce. „Niskie ceny dla wszystkich”

Delikatesy Centrum rozpoczynają promocję, w ramach której będzie uznawać karty lojalnościowe z Biedronki i Lidla. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Niskie ceny dla wszystkich”.

Spot Delikatesów CentrumSpot Delikatesów Centrum

W ramach nowej promocji Delikatesów Centrum żeby skorzystać ze zniżek, klient powinien zeskanować kartę lojalnościową. Przy czym nie musi to być karta tej sieci, przyjmowane są również karty Moja Biedronka i Lidl Plus.

W każdym przypadku zniżki będą identyczne - wyliczono je na podstawie porównania średnich cen w sklepach Biedronka i Lidl od 1 do 29 marca br. Akcja ruszyła w poniedziałek i potrwa do niedzieli lub wyczerpania zapasów. Każdy klient zakupy ze zniżkami może zrobić tylko raz.

CZYTAJ TEŻ: Lidl rośnie trzy razy szybciej niż Biedronka. Ale liderem inna sieć

 

Promocję wspiera reklamowa pod hasłem „Niskie ceny dla wszystkich”. Spot pokazuje kobiety z torbami z Biedronki i Lidla, które robią zakupy w Delikatesach Centrum.

Biedronka i Lidl od kilku miesięcy prowadzą ostrą rywalizację marketingową, w wielu reklamach porównują swoje ceny, podkreślając, że u nich są niższe niż u konkurenta. Pod koniec marca obie sieci zapowiedziały, że nie podwyższą cen dużej części produktów mimo przywrócenia z początkiem kwietnia 5 proc. stawki VAT na żywność.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Delikatesy Centrum liczą ok. 1,5 tys. sklepów, z których część działa w modelu franczyzowym. W pierwszych trzech kwartałach ub.r. zanotowały wzrost przychodów sprzedażowych o 5 proc. (a sprzedaży porównywalnej o 4,5 proc.) oraz marży o 0,3 pkt proc. W sklepach w modelu franczyzowym dynamika sprzedaży wyniosła 3,9 proc.

Dołącz do dyskusji: Delikatesy Centrum rzucają rękawicę Lidlowi i Biedronce. „Niskie ceny dla wszystkich”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klopson
W sumie to taka forma marketingu dla odmiany mi się bardzo podoba
odpowiedź
User
Koren
Co w tej sieci jest "delikatesowego"? Delikatesy = sklepy z asortymentem najwyższej jakości, w znacznej części sprowadzanym zza granicy.
Centrum robia klientów w wa już na szyldzie.
odpowiedź
User
Ponury Grabaz
Zastanawiajace jest to,czy Lidl i Biedronka na to wyrazili zgode. Jezeli nie ma na to zgody obu sieci,aby korzystano z ich kart lojalnosciowych,to na horyzoncie widac droge sadowa.
odpowiedź