Dentsu Aegis Network tworzy agencję marketingu lifestyle’owego MKTG
Grupa Dentsu Aegis Network, do której w Polsce należą m.in. Carat, Isobar, Posterscope, Vizeum ogłosiła powstanie globalnej marki wchodzącej w skład tej sieci: agencji marketingu lifestyle MKTG, do przejęcia której doszło w sierpniu ubiegłego roku.
W ten sposób Dentsu chce umocnić ofertę usług w obszarze sportu i rozrywki oraz experience marketingu i lifestyle, a także kontynuować ekspansję w skali globalnej.
W Polsce obszarami usług, za które odpowiada MKTG na świecie zajmuje się agencja Posterscope Polska (agencja OOH, eventów i marketingu sportowego).Dzięki wykorzystaniu wspólnego doświadczenia, globalnej sieci oraz zasobów grupy działająca pod marką MKTG spółka ma dostarczyć klientom w pełni zintegrowaną ofertę usług marketingu z zakresu sportu i rozrywki.
- Dzięki ciągłym zmianom możemy spełniać oczekiwania klientów, odpowiadać na potrzeby i pragnienia konsumentów, a także wyznaczać nowe trendy w branży - komentuje Jerry Buhlmann, CEO Dentsu Aegis Network oraz dyrektor generalny Dentsu Inc. - Wzrost i znaczenie rynku marketingu lifestyle były sygnałem do zintegrowania zajmujących się tym obszarem spółek, które będą od tej pory działały pod wspólną marką. Jesteśmy zaangażowani w poszerzenie oferty lifestyle. Chcemy wykorzystać wspólną siłę tych usług i pracować dla klientów jeszcze bardziej kompleksowo na większą skalę - dodaje.
Nowa sieć docelowo będzie mieć biura w 14 krajach. Na jej czele stanie Annie Rickard, szefowa sieci Posterscope.
Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network tworzy agencję marketingu lifestyle’owego MKTG