Digital One obroniła internetowy budżet Pepsi
Agencja Digital One w bieżącym roku będzie nadal obsługiwać Pepsi w internecie. Dla marki pracuje już od 9 lat.
Digital One obroniła internetowy budżet Pepsi w ramach przetargu rozstrzygniętego w styczniu. – Agencja w najlepszy sposób zaprezentowała, jak w świecie wirtualnym pokazać, że nasza marka pozwala swoim konsumentom orzeźwiać świat – uzasadnia Bartłomiej Szmaj, marketing manager napojów gazowanych w Pepsi-Cola GB.
Digital One obsługuje Pepsi w obszarze digital już od 9 lat. Od początku bieżącego roku agencja prowadzi działania związane z relaunchem marki, m.in. realizując projekt „Orzeźwij swoje miasto” oraz zarządzając profilami Pepsi w serwisach społecznościowych. Digital One przygotowuje też strategię aktywności internetowych brandu na pozostałe miesiące bieżącego roku.
Dołącz do dyskusji: Digital One obroniła internetowy budżet Pepsi