SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Disco polo hitem kanału Viva Polska

Magazyn “Disco ponad wszystko”, w którym Viva Polska prezentuje muzykę disco polo, podniósł oglądalność stacji dwa razy i z odcinka na odcinek gromadzi coraz więcej widzów.

Program nadawany jest w niedziele o 11.00, czyli w tradycyjnym paśmie dla produkcji tego typu, w którym np. swój już kultowy magazyn “Disco Relax” nadawał Polsat. Dotychczas Viva nadała trzy odcinki “Disco ponad wszystko”, które obejrzało średnio 138 tys. widzów, co dało jej 1,39 proc. udziału w grupie 4+ i 2,07 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.


 

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
05-12-2010 94 949 1,01% 1,84%
12-12-2010 153 654 1,45% 2,09%
19-12-2010 171 001 1,73% 2,32%
Średnia 138 435 1,39% 2,07%


Widownia magazynu rośnie z odcinek na odcinek. Pierwsze wydanie “Disco ponad wszystko” zgromadziło bowiem 95 tys. oglądających, a trzecie już 171 tys. Warto też dodać, że w czasie emisji programu konkurencyjne 4fun.tv śledzi przeciętnie 31 tys. widzów, zaś siostrzane MTV Polska - 23 tys osób.

W analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji magazynu muzyczny kanał notował gorsze wyniki. Rok temu między godz. 11.00 a 12.00 Vivę wybierało bowiem średnio 65 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 0,69 proc. i 1,15 proc.

Z danych telemetrycznych wynika, że “Disco ponad wszystko” przyciąga przed ekrany głównie mężczyzn, widzów między 10. a 29. rokiem życia oraz tych tuż po czterdziestce i tuż po pięćdziesiątce, mieszkańców wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym. 

 Disco ponad wszystko ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 54,62% 113
Kobiety 45,38% 88
Wiek  4-9 5,24% 88
 10-15 10,24% 146
16 - 19 6,99% 121
20 - 24 9,66% 118
25 - 29 22,44% 253
30 - 34 6,72% 82
35 - 39 7,05% 99
40 - 44 7,22% 112
45 - 49 6,25% 88
50 - 54 14,86% 180
55 - 59 2,23% 29
60 1,09% 6
Wlk. miasta Wieś 47,03% 121
< 50 tys. 16,89% 70
50-100 tys. 4,36% 51
100-200 tys. 16,02% 200
> 200 tys. 15,70% 77
Zawód Top management 1,04% 13
Pracownicy średniego szczebla 17,65% 122
Pracownicy fizyczni i rolnicy 34,89% 173
Emeryci 8,13% 33
Inni 38,29% 117
Wykształcenie Podstawowe 55,50% 121
Średnie 26,77% 90
Wyższe 2,24% 20
Inne 15,48% 119


W programie “Disco ponad wszystko” prezentowane są teledyski z gatunku disco polo, a także wywiady z artystami czy relacje z imprez. Magazyn prowadzi Daro Rusin.

Dołącz do dyskusji: Disco polo hitem kanału Viva Polska

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
szykuje sie wielki powrót disco polo.
podobny program szykuje Polsat i ... TVP ;)
0 0
odpowiedź
User
m
tegopo "rodakach" można się było sPOdziewać.
0 0
odpowiedź
User
theo
nie ma tam narazie wywiadów ani relacji z koncertów przecież
0 0
odpowiedź