Śniadaniówka TVP3 z niedużą oglądalnością
Niecałe 17 tys. widzów ogląda na antenie ogólnopolskiej TVP3 poranne pasmo „Dobrego dnia”. Stacja ma w czasie nadawania udział w rynku wynoszący 0,66 proc. wśród wszystkich widzów – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
„Dobrego dnia” można oglądać w TVP3 od 8 kwietnia br. w dni powszednie między 6.40 a 7.40 (druga część emitowana jest po 9.15 tylko na antenie TVP3 Warszawa). Po pierwszych dwóch tygodniach nadawania średnia widownia odcinków wyniosła 16,5 tys. osób. Przełożyło się to na 0,66 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,43 proc. w grupie 16-49 i 0,29 proc. w grupie 16-59.
Najwięcej widzów obejrzało odcinek z 10 kwietnia. Zgromadził on 25-tysięczną widownię, co dało stacji 1,04 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 0,35 proc. w grupie 16-49 i 0,23 proc. w grupie 16-59.
Pasmo „Dobrego dnia” prawie bez polityki
TVP zapowiadała, że w paśmie „Dobrego dnia” mniej będzie twardych newsów, a więcej ciekawostek. Program ma też stronić od polityki.
Program prowadzą cztery pary gospodarzy: Dagmara Kowalska i Andrzej Sołtysik, Ula Kaczyńska i Paweł Pochwała, Krzysztof Grzybowski i Katarzyna Sanocka oraz Dagmara Kowalska i Małgorzata Walczak.
Andrzej Sołtysik do czerwca ub.r. współprowadził „Dzień dobry TVN”, teraz współpracuje z serwisem Swiatgwiazd.pl. Paweł Pochwała w przeszłości prowadził „Kawę czy herbatę?” w TVP1. Dagmara Kowalska dotąd związana była z Chilli ZET. Ula Kaczyńska, Katarzyna Sanocka i Krzysztof Grzybowski związani są obecnie z TVP3 Warszawa, a Małgorzata Walczak do ośrodka w marcu br. przeszła z TVP Info
Informacjami o korkach i nowinkach technologicznych zajmie się Tomasz Śliwiński. Główną producentką „Dobrego dnia” jest Marta Brzegowa-Kabat. Program realizowany jest w specjalnie zbudowanym na jego potrzeby studiu w budynku WOT przy ul. Jasnej.
TVP3 miała w ub.r. 0,95 proc. udziału w rynku oglądalności wśród wszystkich widzów.
Dołącz do dyskusji: Śniadaniówka TVP3 z niedużą oglądalnością