„Doceniamy wszystkich kierowców” - Marcin Dorociński reklamuje loterię PZU (wideo)
Nowa kampania reklamowa PZU z udziałem Marcina Dorocińskiego przebiega pod hasłem „W PZU doceniamy wszystkich kierowców”. Reklamy promują ubezpieczenie OC z kartą rabatową na paliwo, uprawniającą też do udziału w loterii. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, VML Poland, Starlink i Data Solutions.
Żeby wziąć udział w promocji, należy kupić lub odnowić OC samochodu w PZU albo zgłosić aktualną polisę ważną co najmniej do 8 stycznia 2016 roku. Natomiast każde dodatkowe ubezpieczenie komunikacyjne (np. AC, Auto Szyba, NNW) to kolejny los w loterii.
Zgłoszenie można przekazać poprzez formularz na stronie loteriapzu.pl w oddziale PZU lub u agenta firmy, na infolinii telefonicznej 801 102 102 albo wysłać pocztą bezpośrednio do organizatora loterii. Akcja potrwa do 8 stycznia przyszłego roku. W każdym z 12 cotygodniowych losowań do wygrania jest Opel Mokka Enjoy i 30 rowerów Romet Angel. Organizatorem loterii oraz działań trade i direct marketingowych jest agencja Data Solutions.
Ponadto w ramach promocji posiadacze ubezpieczenia OC w PZU mogą do końca stycznia 2016 roku tankować taniej (o 10 gr za litr) na stacjach Lotos i Lotos Optima. Odpowiednie karty rabatowe Lotos Navigator będzie można odebrać u agentów lub w oddziałach PZU.
Promocję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „W PZU doceniamy wszystkich kierowców” z udziałem Marcina Dorocińskiego. W spocie aktor obserwuje na drodze różne zachowania i style jazdy innych kierowców.
Dorociński jest ambasadorem reklamowym PZU od półtora roku. Poprzednio promował akcję społeczną „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” oraz ubezpieczenie OC z bezpośrednią likwidacją szkody.
Obecna akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, oddziałach PZU, u agentów oraz działaniach bezpośrednich do klientów. W listopadzie na stronie loteriapzu.pl pojawi się aplikacja, która zrobi użytkownikowi zdjęcia podczas wyświetlania filmu z różnymi sytuacjami na drodze i na podstawie jego reakcji określi, jakim jest typem kierowcy.
Kreację kampanii przygotowała agencja DDB & Tribal, za działania w internecie odpowiada agencja VML, a media kupił dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: „Doceniamy wszystkich kierowców” - Marcin Dorociński reklamuje loterię PZU (wideo)