Dominik Wałęga za Aleksandrę Bujnowską chief digital officerem w Havas Media Group
Do zespołu Havas Media Group dołączył Dominik Wałęga, który objął stanowisko chief digital officera. Zastąpił Aleksandrę Bujnowską, która nie pracuje już w firmie.
Do zadań Dominika Wałęgi należą rozwijanie kompetencji digitalowych agencji, zarządzanie oraz koordynacja wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami. Zajmie się również wsparciem w pozyskiwaniu klientów digital, rozwojem oferty i produktów digitalowych w Havas Media Group.
- Dominik to jeden z najlepszych specjalistów rynku digital , który trafia pod nasz dach. Ogromnie się cieszę, że do nas dołączył, jego doświadczenie oraz dotychczasowe sukcesy, sprawiają, że jest ekspertem cenionym zarówno przez klientów, jak i media czy największych graczy technologicznych na naszym rynku. Jednocześnie Dominik osobowościowo bardzo pasuje do naszej kultury organizacyjnej oraz wartości, jakimi się kierujemy - mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.
Przez ostatnie dwa lata Wałęga kierował startupem Web2Metrics, w ramach którego stworzył dwa produkty - Persometrics, identyfikujący typy osobowości na bazie plików cookies oraz Lydia, bota głosowego, który automatycznie rozmawia z klientem i weryfikuje jego zainteresowanie.
Wcześniej związany był z takimi agencjami jak MEC (obecnie Wavemaker), San Markos czy Publicis Media, w której pracował 13 lat na stanowiskach business director, head of search i media manager. Tam stworzył od podstaw dział SEM, SEO i Performance oraz był odpowiedzialny za prowadzenie działań dla największych klientów agencji w zakresie performance marketingu.
Dołącz do dyskusji: Dominik Wałęga za Aleksandrę Bujnowską chief digital officerem w Havas Media Group