SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dorota Zawadzka reklamuje „Wieczór Gier Rodzinnych” Hasbro (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania „Wieczór Gier Rodzinnych”. Twarzą akcji – prowadzonej przez firmę Hasbro – jest Dorota Zawadzka.

Kampania „Wieczór Gier Rodzinnych” zachęca rodziców i dzieci do wspólnego spędzania czasu przy grach planszowych. W akcji – prowadzonej przez produkującą takie gry firmę Hasbro – występuje Dorota Zawadzka, psycholog dziecięcy znana z emitowanego w TVN programu „Superniania”. W ramach działań uruchomiono serwis wieczorgier.pl i profil na Facebooku, gdzie można czytać porady i zadawać pytania dotyczące wychowywania dzieci, brać udział w konkursach oraz dzielić się zdjęciami z innymi użytkownikami.



Akcja reklamowa od połowy września jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN – kanał główny i tematyczne, stacje z pakietu At Media; działania product placementowe w „ Dzień Dobry TVN” i „Świat według dziecka” w TVN Style), internecie (strony o profilu kobiecym, wyszukiwarki), prasie (kobiece magazyny poradnikowe i TV guide’y) oraz punktach sprzedaży (promocje dotyczące gier planszowych).

Za strategię kampanii oraz planowanie i zakupem mediów na jej potrzeby odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Dorota Zawadzka reklamuje „Wieczór Gier Rodzinnych” Hasbro (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
78
fajny serwis wieczorgier.pl Szkoda tylko, że nikt nie zadbał o domenę z polskimi znakami ;p Amatorzy!
odpowiedź
User
KAKA
A niech sobie reklamuje. Ale wpychanie produktu gosciom programu Świat według dziecka jest OBRZYDLIWE!!!
odpowiedź