Drugi sezon serialu „Druga szansa” stracił 640 tys. widzów, ale poprawia poniedziałkowe wyniki TVN
„Drugą szansę 2” ogląda średnio 1,63 mln osób, o 640 tys. mniej niż pierwszą serię pokazywaną wiosną br. Serial jednak ma o 120 tys. widzów więcej, niż pokazywany w analogicznym okresie ub.r. „Top model 5”. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków drugiej serii „Drugiej szansy”, pokazywanych w poniedziałki o 21.30 począwszy od 5 września br., wyniosła 1,63 mln widzów. Przełożyło się to na 12,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, pierwszą odsłonę „Drugiej szansy”, emitowaną w poniedziałki o 21.30 wiosną br., po trzech odcinkach oglądało 2,27 mln osób, przy udziale wynoszącym 16 proc. w 4+ oraz 18,61 proc. w 16-49. Oznacza to, że serial stracił 640 tys. widzów.
Z kolei pokazywaną w tym paśmie w jesiennej ramówce ub.r. piątą serię reality-show „Top model” oglądało średnio 1,51 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 10,76 proc. oraz 15,98 proc. udziału. W tym ujęciu serial TVN podniósł widownię swojego pasma o 120 tys. widzów.
TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 2” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, pokazujący filmy fabularne, a jego udział kształtuje się na poziomie 14,85 proc. Druga jest TVP2 (kulisy „M jak miłość” i „Bake off - Ale ciacho!”; 13,85 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. Teatr TV; 5,61 proc).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest wiceliderem za Polsatem. Dalej plasują się: Dwójka i Jedynka.
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
||||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polsat |
1 946 795 |
14,85% |
1 057 570 |
18,81% |
1 465 593 |
17,71% |
TVP2 |
1 814 958 |
13,85% |
639 969 |
11,39% |
993 683 |
12,01% |
TVN - Druga szansa 2 |
1 626 742 |
12,41% |
803 904 |
14,30% |
1 180 926 |
14,27% |
TVP1 |
734 983 |
5,61% |
237 842 |
4,23% |
426 509 |
5,15% |
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.
Dołącz do dyskusji: Drugi sezon serialu „Druga szansa” stracił 640 tys. widzów, ale poprawia poniedziałkowe wyniki TVN