Pojawiły się pierwsze teorie fanowskie na temat drugiego sezonu „Wednesday” Netfliksa
Zaledwie kilka dni temu Netflix zamówił drugi sezon „Wednesday”, a już ruszyła giełda informacji na temat tego, co przydarzy się bohaterce w nowej odsłonie. Twórcy częściowo potwierdzili przypuszczenia fanów serialu.
Najwięcej przypuszczeń odnośnie do nowych odcinków „Wednesday” dotyczy relacji Morticii Addams (Catherine Zeta-Jones) z jej córką Wednesday. Oprócz Wednesday Addams (Jenna Ortega), pozostali członkowie rodziny Addamsów byli głównie powracającymi lub gościnnymi postaciami w pierwszym sezonie serialu, epizodycznie pojawił się także Fred Armisen jako wujek Fester.
Podczas gdy Pugsley, Gomez i Morticia mieszkali w New Jersey, z tej trójki tylko Morticia odgrywała istotną rolę w historii swojej córki, gdy ta przebywała w Akademii Nevermore.
Matka i córka razem w Nevermore
Po tym, jak Wednesday próbowała uciec przed dziedzictwem swojej matki, obecnym na każdym kroku w Nevermore, ale z czasem jednak zrozumieć ich wspólne moce oraz zbadać związek jej rodziców z wielopokoleniową tajemnicą morderstwa w sezonie pierwszym, złożona relacja matki i córki zostanie znacznie rozwinięta w drugim sezonie. Według współtwórcy serialu, Ala Gougha, sezon drugi będzie traktował priorytetowo ewolucję związku Morticii i Wednesday, co wskazuje, że Catherine Zeta-Jones może odegrać bardziej znaczącą rolę w kolejnym sezonie. Tego właśnie spodziewali się fani serialu.
Gdy Morticia wysyła Wednesday z powrotem do swojej macierzystej uczelni na kolejny semestr, duet matka-córka może spodziewać się o wiele więcej niespodzianek, co może wiązać się ze zbliżeniem ich do siebie bardziej, niż miało to miejsce w sezonie pierwszym.
Związek Morticii z córką, będący tematem numer jeden w nowym sezonie, sugeruje, że bohaterki będą widywane razem znacznie częściej, co mogłoby się zdarzyć tylko wtedy, gdyby Morticia była częściej obecna w Akademii Nevermore. Przypuszczenie to potwierdza teorię, że Morticia Addams zostanie nową dyrektorką Nevermore w sezonie drugim. Biorąc pod uwagę, że w finale pierwszego sezonu tragiczna śmierć Larissy Weems, sprawiła, że Akademia Nevermore potrzebuje nowego dyrektora, to właśnie Morticia Addams wydaje się prawdopodobną następczynią.
'
Historia rodziny Addamsów
W sezonie pierwszym widzieliśmy, że twórcy podkreślali wielki wpływ przodków Gomeza na historię Akademii Nevermore, więc logiczne byłoby, gdyby następny dyrektor szkoły był częścią rodziny Addamsów. Morticia jest Addamsem przez małżeństwo, ale ma też dwoje dzieci, które będą kontynuować rodzinne dziedzictwo w szkole dla wyrzutków, ponieważ Pugsley prawdopodobnie również będzie uczęszczał do Nevermore w przyszłości.
Nawet bez powiązań z rodziną młoda Morticia Frump była legendarną postacią w Akademii Nevermore ze względu na pozalekcyjne zaangażowanie w życie szkoły, jej naturalne przywództwo i miłość do Nevermore, a taka historia przypuszczalnie byłaby priorytetem władz przy wyborze następcy dyrektorki Larissy Weems.
Data premiery
Morticia, która zostałaby dyrektorką Nevermore w drugim sezonie, zapewniłaby również, że zostanie złożony hołd pamięci Larissy Weems, ponieważ Morticia i Larissa były współlokatorkami i przyjaciółkami podczas studiów w Nevermore.
Nieprędko przekonamy się, jak będzie wyglądał kolejny sezon serialu, ponieważ jego premiera odbędzie się najwcześniej dopiero w 2024 roku.
Netflix ze wzrostem liczby subskrybentów
Na koniec września ub. r. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym, jak w pierwszym kwartale ub. r. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.
W czwartym kwartale ub. r. Netflix spodziewał się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna — z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto — z 607 do 163 mln dolarów.
Według badania Mediapanel we wrześniu ub. r. Netfliksa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.
Dołącz do dyskusji: Pojawiły się pierwsze teorie fanowskie na temat drugiego sezonu „Wednesday” Netfliksa