Dwutygodniki people: „Party” z największym spadkiem, tylko „Gala” zyskała
W sierpniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people nadal było „Party”, które odnotowało największy spadek w zestawieniu. Zaś jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w sierpniu 2015 roku wyniosła 255 033 egz. W porównaniu do sierpnia 2014 roku była ona niższa o 27,33 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 13,73 proc. i średni wynik na poziomie 240 224 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała w ciągu roku o 24,63 proc. do 119 580 egz.
Ostatnie miejsce należało do magazynu „Gala” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zwiększył się o 7,23 proc. do 63 629 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w rankingu.
ZKDP | sierpień | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 329 538 | 255 100 | 255 033 | 420 230 | 351 022 | 350 955 |
Show | 318 883 | 240 224 | 240 224 | 352 439 | 278 463 | 278 463 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 169 350 | 127 112 | 119 580 | 231 803 | 159 142 | 158 658 |
Viva | 187 550 | 118 828 | 118 828 | 225 836 | 141 110 | 141 110 |
Gala | 137 896 | 63 899 | 63 629 | 134 872 | 59 391 | 59 341 |
W sierpniu 2015 roku w porównaniu do lipca 2015 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Flesz” - było to 13,93 proc. Zaś największy spadek, wynoszący 32,46 proc., odnotowała „Viva!” (Edipresse Polska).
ZKDP | 2015 | |||||
Wirtualnemedia.pl | sierpień | lipiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 329 538 | 255 100 | 255 033 | 334 555 | 254 744 | 254 677 |
Show | 318 883 | 240 224 | 240 224 | 319 969 | 232 867 | 232 867 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 169 350 | 127 112 | 119 580 | 170 203 | 105 441 | 104 957 |
Viva | 187 550 | 118 828 | 118 828 | 234 079 | 175 940 | 175 940 |
Gala | 137 896 | 63 899 | 63 629 | 147 920 | 85 645 | 85 375 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki people: „Party” z największym spadkiem, tylko „Gala” zyskała