„Działkowiec” liderem sprzedaży wśród pism ogrodniczych, „Magnolia” straciła najwięcej
W lutym br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazła się „Magnolia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w lutym 2017 roku wyniosła 99 758 egz. W porównaniu do lutego 2016 roku zmniejszyła się o 1,05 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 57 257 egz., po spadku o 1,02 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 7,04 proc. do 52 895 egz.
Szósta była „Magnolia” (Agora) ze sprzedażą ogółem w lutym br. na poziomie 20 549 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 15,52 proc.
W lutym 2017 roku w porównaniu do stycznia 2017 roku największy spadek średniej sprzedaży ogółem zanotował „Mój Ogródek” (Działkowiec) - było to 35,83 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem sprzedaży wśród pism ogrodniczych, „Magnolia” straciła najwięcej