„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie, tylko „Mój Ogródek” na plusie
W styczniu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Mój Piękny Ogród”. Zyskał tylko „Mój Ogródek”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w styczniu 2016 roku wyniosła 87 491 egz. W porównaniu do stycznia 2015 roku zmniejszyła się ona o 6,48 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 56 108 egz., po spadku o 3,26 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Mam Ogród” (Phoenix Press), który rok wcześniej był wiceliderem. Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 14,50 proc. do 52 263 egz.
Oczko niżej uplasował się „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,88 proc. do 31 074 egz.
Pierwszą piątkę uzupełnia „Mój Ogródek” (Działkowiec) ze sprzedażą ogółem w styczniu br. na poziomie 29 541 egz. Tytuł ten pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 3,47 proc.
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Działkowiec | 157 350 | 87 491 | 87 491 | 170 900 | 93 552 | 93 552 |
Przepis na Ogród | 96 500 | 56 108 | 56 108 | 106 840 | 58 001 | 58 001 |
Mam Ogród | 101 300 | 52 263 | 52 263 | 132 000 | 61 126 | 61 126 |
Mój Piękny Ogród | 59 000 | 31 074 | 31 074 | 62 000 | 40 823 | 40 823 |
Mój Ogródek | 82 950 | 29 541 | 29 541 | 113 100 | 28 549 | 28 549 |
Magnolia | 62 000 | 21 314 | 21 314 | 53 300 | 24 691 | 24 687 |
Hasło Ogrodnicze | 8 000 | 2 669 | 2 601 | 8 000 | 3 034 | 2 933 |
W styczniu 2016 roku w porównaniu do grudnia 2015 roku również prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Mam Ogród” - było to 16 proc. Z kolei jedyny wzrost, wynoszący 4,76 proc., odnotował „Mój Piękny Ogród”.
Wirtualnemedia.pl | miesiąc | |||||
ZKDP | styczeń 2016 | grudzień 2015 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Działkowiec | 157 350 | 87 491 | 87 491 | 159 700 | 90 513 | 90 513 |
Przepis na Ogród | 96 500 | 56 108 | 56 108 | 96 000 | 60 860 | 60 860 |
Mam Ogród | 101 300 | 52 263 | 52 263 | 112 000 | 62 215 | 62 215 |
Mój Piękny Ogród | 59 000 | 31 074 | 31 074 | 54 000 | 29 661 | 29 661 |
Mój Ogródek | 82 950 | 29 541 | 29 541 | 82 600 | 31 656 | 31 656 |
Magnolia | 62 000 | 21 314 | 21 314 | 65 000 | 23 525 | 23 523 |
Hasło Ogrodnicze | 8 000 | 2 669 | 2 601 | 8 000 | 2 959 | 2 894 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie, tylko „Mój Ogródek” na plusie